Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet eten zonder te bakken ?

Wiet eten zonder te bakken ?

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet heb ik nooit geprobeerd, vooral omdat het echt lastig te vreten is...

Opa's 'Wijsheid':
Rizla blauw, wikkel je om een stukje hash heen, in je mond, groot glas water en slikken maar!
Waarschuwing: het duurt VÉÉL langer voor het echt actief wordt, maar blijft veel langer hangen en persoonlijk raad ik je aan om de eerste keer niet meer te slikken dan je in een jointje (of 2, afhankelijk van hoeveel en hoelang je smoort) zou gooien. Zorg ook dat je niet veel meer te doen hebt... :rolleyes:
Echt, als je niets voelt na een half uurtje, gewoon wachten, soms wordt het pas na 2 uur ofzo actief...
Je kunt natuurlijk ondertussen ook gewoon nog een fijn jointje roken terwijl je wacht :P
Klik om te vergroten...
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst en vooral , ik wist niet of ik het hier moest posten of in de coffeeshop topics dus sorry als ik verkeerd ben. Als je wiet gewoon op eet zonder het te bakken in een cake ofzo , ik dacht bevoorbeeld aan heel fijn grinden en dan in milkshake ofzo ? werkt de THC dan ook ? en zijn het dan dezelfde dosissen dan bij spacecake ? Dank op voorhand :wave:

Flowkes
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ondanks dat ik vele verhalen heb gelezen dat het eerst een bepaalde temperatuur moet hebben bereikt voor de THC actief wordt, schijnt dat allemaal gelul te zijn en het te werken.
Gwoon proberen en laat het maar weten, maar als het goed is werkt het.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Opa zei:
Wiet heb ik nooit geprobeerd, vooral omdat het echt lastig te vreten is...

Opa's 'Wijsheid':
Rizla blauw, wikkel je om een stukje hash heen, in je mond, groot glas water en slikken maar!
Waarschuwing: het duurt VÉÉL langer voor het echt actief wordt, maar blijft veel langer hangen en persoonlijk raad ik je aan om de eerste keer niet meer te slikken dan je in een jointje (of 2, afhankelijk van hoeveel en hoelang je smoort) zou gooien. Zorg ook dat je niet veel meer te doen hebt... :rolleyes:
Echt, als je niets voelt na een half uurtje, gewoon wachten, soms wordt het pas na 2 uur ofzo actief...
Je kunt natuurlijk ondertussen ook gewoon nog een fijn jointje roken terwijl je wacht :P
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

zo ben ik eens finaal slecht gekomen, teveel spacecake (waarom is dat ook zo lekker) en tussendoor nog een jointje (zonder die tje) gerookt. Wat een helse badtrip was me dat.
rustigggg wachten :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
haal gewoon een gram gruis of zo

mocht het niet werken heb je in ieder geval niet zo veel weggegooit
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou zeggen kijk eens bij het topic 'bakken met baard' in de coffeshop
baard heeft eerder een milkshake gemaakt met wiet maar dan moet de wiet weer wel verhit worden in room (dierlijke vetten) .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."