#1
Re: Mijn PF-TEK slaagt niet aan
AMAI MANNEN!!!!!!!!!!
die equadors komen boven!!!!!!!
GEWOON TE ZOT!!!!! Echt waar TE Zot!!!
Wat dat mycelium heeft moeten meemaken, ik begrijp niet hoe daar nog paddo's van komen haha!
Is er wel nog maar eentje, maar beter eentje dan geen.
Edit: correctie, heb er intussen al drie mogen tellen!
AMAI MANNEN!!!!!!!!!!
die equadors komen boven!!!!!!!
GEWOON TE ZOT!!!!! Echt waar TE Zot!!!
Wat dat mycelium heeft moeten meemaken, ik begrijp niet hoe daar nog paddo's van komen haha!
Is er wel nog maar eentje, maar beter eentje dan geen.
Edit: correctie, heb er intussen al drie mogen tellen!
Maarja, het ziet er naar uit dat we niet andesr kunnen.