#1
Gestoord, wat had je allemaal genomen?Spor zei:Ohja en nu we toch bezig zijn, gewoon ff for the record: Ik heb dat weekend Dieselboy 2× gezien ! Zonder te slapen in de tussentijd !! Hoe vet is dat![]()
IK vond Dieselboy op hard as fuck gestoord, die gozer kwam echt echt heel hard. Lekker zitten spacen op de MDMA daar, leuk feestje, al vind ik Major League meestal een beetje.. commercieel is niet het woord, maar het publiek is beslist anders als bij andere DnB feesten waar ik kom.
Had ook echt heeeeeel graag naar PRSPCT gewild, maar treinkosten gingen assault.
