Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedenachtrust thee - Een heilzaam theetje

Goedenachtrust thee - Een heilzaam theetje

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Spor zei:
Ohja en nu we toch bezig zijn, gewoon ff for the record: Ik heb dat weekend Dieselboy 2× gezien ! Zonder te slapen in de tussentijd !! Hoe vet is dat :grin:
Klik om te vergroten...
Gestoord, wat had je allemaal genomen?
IK vond Dieselboy op hard as fuck gestoord, die gozer kwam echt echt heel hard. Lekker zitten spacen op de MDMA daar, leuk feestje, al vind ik Major League meestal een beetje.. commercieel is niet het woord, maar het publiek is beslist anders als bij andere DnB feesten waar ik kom.
Had ook echt heeeeeel graag naar PRSPCT gewild, maar treinkosten gingen assault.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
regelrecht uit het "wat heb je in het weekend gebruikt topic" :grin:

Spor zei:
mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !

vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat :wink: )
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB

En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny :grin:

Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam

En maar weer Dieselboy :grin: en Loxy voor erbij
Klik om te vergroten...

Om maar niet te spreken van de zondag erna met héél veel lsd, en de woensdag erna pspct begin ik al helemaal niet over :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe was het gisteravond spor? goeie ervaringen?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja gewoon een beetje zoals eerst, alleen meer blauwe lotus :wink:
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk receptje, heeft me ook even aan het brouwen gezet :grin: thanks!

Alleen wilt het hop extract niet echt goed oplossen bij mij, ik kom nog weleens zo'n sliertje hop-snot-extract in men lege theepot tegen de volgende dag. Ik laat de thee wel vaak trekken boven een waxinelichtje dus het was zeker wel goed heet.

Ik had gister ook een thee gemaakt met hop en mulungu. Heeft geen hele gekke smaak en je chilled em zeker wel lekker. Je wordt heel rustig, relaxed.. mellow. maar je blijft heel scherp.

ik had oa ook nog skullcap, die ga ik ook nog es proberen, ik wil alleen niet teveel mixen zodat ik eerst nog een beetje de effecten van wat, wat nou is, kan thuisbrengen..
Maar Spor, jij merkte niet echt denderende verschillen met je laatste theetje?
Ik las ook dat skullcap goed is voor oa menstruatie pijnen en stress. Echt fascinerend die kruiden met "geneeskrachtige" werkingen.

Kheb ook een zak Catmint gehaald, ook maar eens even tsjekken hoe dat bevalt..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sybliminal zei:
Alleen wilt het hop extract niet echt goed oplossen bij mij, ik kom nog weleens zo'n sliertje hop-snot-extract in men lege theepot tegen de volgende dag.
Klik om te vergroten...

Kijk eens aan, iemand die het ECHT geprobeerd heeft ! :wink:

Maar je hebt helemaal gelijk, de hop lost niet goed op... Kwam daar ook pas later achter. Wel jammer opzich, want nu heb ik vaak mn laatste slok echt superranzig met een btje branderig gevoel in mn keel van die smerige hop. Daartegen is het wel het meest potente stofje in de thee dus ik wil het er toch graag in hebben.

Ik heb hier nu: blauwe lotus thee, blauwe lotus tinctuur, hop extractie en skullcap... Daarmee heb ik verschillende caombinaties geprobeerd, maar het effect verschilde niet erg veel eerlijk gezegd. Heb het ook nog niet uitgebreid getest. In de regel drink ik mijn thee, en ga ik slapen.

Ik doe het nu trouwens mixen met goede nachtrustthee van zonnatura. Zit ook nog eens valeriaan en passiebloem in als ik me niet vergis. Al met als slaap ik gewoon goed, voor mezelf kan ik sowiso niet echt spreken van een "aanwezig" effect, maar ik heb al vaker gemerkt dat ik (jammer genoeg) van de meeste stoffen veel meer nodig heb als andere mensen, dus ik zou niet zomaar boven de "normale" doses gaan zitten.

Hou ons op de hoogte van je ondervindingen !
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou mensen, ik heb mijn thee vermakkelijkt en verlekkerd, tegenwoordig doe ik het namelijk zo:

Ik zet gewoon een kopje goedenachtrustthee, met een klein drupje citroen en een beetje honing. Dan doe ik er een paar druppels blauwe lotus tinctuur bij, en de hop doe ik in een capsule. Dat spul is zo ongelofelijk ranzig en het lost niet op dus dit vond ik een betere oplossing :)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik haal altijd een zoethout-theetje bij de coffeeshop voor bij me fakkel :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."