#1
Ik spring even in de lucht en brul luidop joepie!
Want mijn 400 watt hps lamp set is vandaag toegekomen.
Ijverig dat ik was, meteen alles aangesloten en getest uiteraard.
Met succes!
Zoals paar onder jullie al weten krijg ik van mijn vriendinnetje nog een kweektent van 1x1x2 (lxbxh)
Mijn doelstelling voor binnen
5 feminized "lowriders 2" direct onder 12/12 te plaatsen terwijl er een moederplant voorgroeit onder de TL.
Welk ras de moederplant wordt, daar ben ik nog niet uit.
Maar ik zou graag de lowryders klaar hebben tegen ik stekjes van de moeder in de tent kan plaatsen. Zo heb ik al een zelfkweekje vooraleer ik aan de echte kweek begin. Kwestie van niet lijdend te hoeven toekijken![:)]()
Uiteraard kan ik dan ook van de moederplant stekjes buitenplaatsen.
Ik hoop dat er iemand op het forum is met zo'n kweektent. Want ik zou graag de ideale omstandigheden scheppen binnenin de tent.
Ik weet dat hier hoge kosten aan verbonden zijn.
Een dimmer bv.
Nu zag ik op growshops dat het toch kostelijk uitkomt.
(alles erop en eraan 400 euro, en dan heb ik de tent, lamp en vsa niet bijgerekend.)
Nu zag ik een afzuiging van 265m³ met een ingebouwde dimmer die prijzelijk uitkomt.
Maar is 265m³ wel genoeg? Indien het toch te warm wordt, kan ik dat oplossen met meer lucht in de tent te blazen, en minder uit te zuigen?
*doet nog eens een vreugdesdansje*
Want mijn 400 watt hps lamp set is vandaag toegekomen.
Ijverig dat ik was, meteen alles aangesloten en getest uiteraard.
Met succes!
Zoals paar onder jullie al weten krijg ik van mijn vriendinnetje nog een kweektent van 1x1x2 (lxbxh)
Mijn doelstelling voor binnen
5 feminized "lowriders 2" direct onder 12/12 te plaatsen terwijl er een moederplant voorgroeit onder de TL.
Welk ras de moederplant wordt, daar ben ik nog niet uit.
Maar ik zou graag de lowryders klaar hebben tegen ik stekjes van de moeder in de tent kan plaatsen. Zo heb ik al een zelfkweekje vooraleer ik aan de echte kweek begin. Kwestie van niet lijdend te hoeven toekijken
Uiteraard kan ik dan ook van de moederplant stekjes buitenplaatsen.
Ik hoop dat er iemand op het forum is met zo'n kweektent. Want ik zou graag de ideale omstandigheden scheppen binnenin de tent.
Ik weet dat hier hoge kosten aan verbonden zijn.
Een dimmer bv.
Nu zag ik op growshops dat het toch kostelijk uitkomt.
(alles erop en eraan 400 euro, en dan heb ik de tent, lamp en vsa niet bijgerekend.)
Nu zag ik een afzuiging van 265m³ met een ingebouwde dimmer die prijzelijk uitkomt.
Maar is 265m³ wel genoeg? Indien het toch te warm wordt, kan ik dat oplossen met meer lucht in de tent te blazen, en minder uit te zuigen?
*doet nog eens een vreugdesdansje*

:P
