#1
Hebben jullie trouwens nog tips over de keukenrol in de doos? Ik heb nu maar gewoon steeds hele stukken dubbelgevouwen en neergelegd, dat een aantal keer, maar doe ik dat zo goed?
Forest-Gnome zei:Thanks.
Maar is het niet zo dat je af en toe de zak effe moet 'luchten' door alleen de bovenkant van de zak open te doen, en dan te wapperen met het plastic om er zuurstof bij te laten komen? Ik had dit ergens eens gelezen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."