Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn paddogroeihoek

Mijn paddogroeihoek

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enkele fotos van mijn growkitjes en ook een paar van mijn cactusje

De fotos staan er alleen niet volledig op maar als je rechtsklikt kan je ze volledig zien.

Derde oogstje gaat er aan komen WHOOHOO




De eerste en de tweede flush van mijn nieuw kitje
De bijna droge aan de rechterkant is de eerste flush (142gr vers)
En de (toen juist geooste) paddestoeltjes aan de linkerkant woog 165gr
(Ondertussen zijn ze al droog, 30,2gr :tongueout: )





Alleen de nieuwe oogst





En dit is mijn persoonlijk stukje trots 45gr!





De eerste flush van mijn vorig setje











µ



De tweede flush van mijn vorig setje
Ik weet niet meer goed hoeveel dit was maar ik denk rond de 130 - 140gr. Op de foto staat maar een deel van de oogst, dit waren de grootste.

De grootste woog 35gr en de andere 2 rond de 25 - 30gr als ik me het goed kan herinneren






En mijn cactusje
Het heeft al goed wortels gezet en is nu eindelijk wat aan het groeien, al zal dat snel stoppen want het begint kouder te worden.

In het begin (+- 6 maand geleden)


Nu (+- 6 maand later)

Je ziet het verschil niet zo goed op foto maar ik merk dat hij aan de bovenkant dikker word en hij ziet er veel gezonder uit als in het begin.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Mijn kweeksetje

Well done, ziet er uit als mooie oogst.
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Mijn kweeksetje

Nice!! :hearteyes:

Mooi werk! Tripse :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Mijn kweeksetje

Bedankt, het was inderdaad een mooie oogst

Het was +- 140gr nat. Het is me al opgevallen dat een flush altijd ongeveer 140gr is.
De volgende flush stonden er maar 6 paddos op (waarvan de grootste 35gr en de op een na grootste 25gr) maar in het totaal was het ook ongeveer 140gr.

Ondertussen is de 1ste flush van mijn nieuw growkitje al droog en de 2de flush mag bijna geoogst worden. Foto's komen binnekort
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
ziet er lekker uit :hearteyes:
geniet ervan !!!
F
Forest-GnomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg leuk man, ik zal deze zeker in de gaten gaan houden :grin:!
Zal binnenkort ook maar eens een topic plaatsen over mijn cactusjes e.d :P.
F
Forest-GnomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog een vraagje; Toen je ging oogsten, was toen het vlies tussen de hoed en de stam al gescheurd? En hoe lang kun je ze nog in de kit laten staan met de hoed open om ervoor te zorgen dat andere ook nog doorgroeien?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt ze nog wel paar dagen laten staan nadat het vlies gescheurd is, maar dan komen op al je andere paddestoeltjes wel sporen, ziet er niet mooi uit en schijnt ook stuk viezer te zijn.
F
Forest-GnomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aha... Naja, dat maakt niet zoveel uit. Ik versnij meestal m`n paddo's en meng ze door de vla, heerlijk; Het eten en de trip :grin: .
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan ook gewoon de volgroeide paddestoelen al plukken en de rest nog wat laten staan
p
psylosopher stonedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoeveel porties krijg je ongeveer van 1 flush?
want ik geloof dat ik van 20 gram paddo's op zich best wel aan het trippen was. ze waren niet gedroogd, en als jij dan 140 gram hebt dan zouden dat 7 porties zijn.
Bedoel je met drogen tot ze echt uitgedroogd zijn of totdat ze een beetje droger zijn?

kon het online niet echt duidelijk vinden en ben vergeten hoeveel een normale portie is. Ben namelijk ook van plan n growkitje te halen :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tigg zei:
30 gram wordt meestal als een portie gezien (voor alle cubensis soorten). Als een gemiddelde vlucht 140 gram opbrengt, dan is dat dus 4-5 porties per vlucht. Uit een kweeksetje haal je ongeveer 400 gram, dus 13 porties.
Klik om te vergroten...

Inderdaad 30 gram was de smartshop portie maar niet voor alle cubensis soorten... Dit geldt voor de "Mexicanen" maar bv. Golden Teachers, Colombianen... waren minder; 25gram als ik mij niet vergis. Ik vind dat de zelfkweek paddestoelen wel een stuk potenter zijn dan die uit de smartshop, ik zou zeggen probeer 20g en kijk wat het doet. Het blijft natuurlijk een natuurproduct dus je zal je oogst zelf moeten ontdekken.

De ene flush is al sterker dan de andere maar op 20g ga je al redelijk hard, hangt af van heel wat factoren dus ik plaats hier ook maar mijn eigen ondervindingen.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Mijn kweeksetje

Wow, die staat wel heel erg vol! :hearteyes:
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#14
30 gram wordt meestal als een portie gezien (voor alle cubensis soorten). Als een gemiddelde vlucht 140 gram opbrengt, dan is dat dus 4-5 porties per vlucht. Uit een kweeksetje haal je ongeveer 400 gram, dus 13 porties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."