#1
foto's!!!.. ![:grin:]()
Dr Gonzo zei:foto's!!!..![]()
KoxBox zei:Alcohol.
PepTalk zei:Dat de kiemblaadjes bruin worden en/of afsterven is vaker voorkomend en totaal geen probleem.
Hoe kweek je?
Buiten? In een kas? Achter het raam? Onder kunstlicht?
Wiet hoort niet langzaam te groeien, je zou de eerste maand toch wel elke dag waarneembare groei moeten zien.
Fidge zei:Ach met een beetje kunst eb vliegwerk is er ook wel iets van te maken. Van het knipafval maak ik olie dat leng ik aan met alcahol en laat dat in de topjes trekken. Beetje omslachtig, maar wel iets sterkere toppen en olie vind ik lastig om te roken.....
Leer dan eerst eens schrijven. Alcahol...Fidge zei:KoxBox zei:Alcohol.
Lekker.....maar erg off topic

Fidge zei:Ik vind hasjolie maar vieze troep, het vlekt, het plakt, ik vind het maar niets. Door de olie aan te lengen met alcohol wordt het vloeibaarder en handelbaarder, de alcohol verdampt vanzelf weer en de olie blijft achter in mijn "jip en janneke wiet"
Fidge zei:Schijnt niet echt een pre te zijn op dit forum, maar owkee
Aap, Noot, Mies, Wies, Wiet....Uhh hoe gaat het ookal weer verder???
Tripper zei:Hey, das wel een goeie.
Het is zeker wel een goede!
Heb wel eens over dit idee nagedacht maar dan op tabak.
Ik rook alleen altijd maar tot de helft van een jointje, dus zou ik een halve joint aan inhasjoliegedrenktetabak weggooien.
Dit is wel een goede oplossing!
PepTalk zei:Nee, want dan nog zou ik maar de helft oproken.
Ik hoef dat vieze, hete, teerachtige kontje gewoon niet.
Laat ik over voor de junks![]()
MetaalKonijn zei:PepTalk zei:Nee, want dan nog zou ik maar de helft oproken.
Ik hoef dat vieze, hete, teerachtige kontje gewoon niet.
Laat ik over voor de junks![]()
IK MOET WEL HAPPEN
Jij halfslappe roker, met je luxe probleem. Gewoon opskroeien die rommel. En nooit te heet laten worden.
--- no offence hé![]()
PepTalk zei:MetaalKonijn zei:PepTalk zei:Nee, want dan nog zou ik maar de helft oproken.
Ik hoef dat vieze, hete, teerachtige kontje gewoon niet.
Laat ik over voor de junks![]()
IK MOET WEL HAPPEN
Jij halfslappe roker, met je luxe probleem. Gewoon opskroeien die rommel. En nooit te heet laten worden.
--- no offence hé![]()
Waarom beneden je stand leven?
Jij eet toch ook geen droge boterham als je wat kaas of ham of what ever kunt betalen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."