#1
Ik vind hasjolie maar vieze troep, het vlekt, het plakt, ik vind het maar niets. Door de olie aan te lengen met alcohol wordt het vloeibaarder en handelbaarder, de alcohol verdampt vanzelf weer en de olie blijft achter in mijn "jip en janneke wiet"
