#1
is ondertussen al te laat, ben al terug thuis ![:grin:]()
Maar ik ben vrij zeker dat het niet zo heet is, aangezien mijn bed er pal tegenstaat en er nog nooit brand gekomen is
ook leun ik er soms tegen bij het opwarmen en het wordt nooit zo heet dat ik moet terugtrekken
Maar ik ben vrij zeker dat het niet zo heet is, aangezien mijn bed er pal tegenstaat en er nog nooit brand gekomen is