#1
Dit word een leuke.
Helaas staat 4-fa sinds deze maand op opiumlijst 1, en is het dus gewoon illegaal voor iedereen. En ik dat als er al een onderzoeksinstelling met een opiumontheffing bestaat, dat deze liever meer gebruikte middelen onderzoekt en heeeeel terughoudend is met menselijke experimenten.
Je zou er goed aan doen om verhalen die leuk en simpel klinken niet zonder verdere controle als waarheid aan andere mensen te gaan rondspuwen. Eigenlijk is het sowieso goed practise om alle feitelijke claims en verhalen te controleren. Maar dat is veel werk, en de meeste nepverhalen zijn vaak erg simpel en geschreven voor een zo breed mogelijk publiek.
Oh, wacht, er zijn een hele hoop mensen die toch wel graag een biertje drinken. Zo werkt het ook met drugs. Het is niet zo alsof je of matig high bent, of extreem high. Drugs hebben verschillende effecten, van de ene val je (supergezellige) op een bank in slaap, van de andere blijf je tot 10 uur sochtends met z'n allen gezellig doorbabbelen. Het is toch niet zo lastig om je voor te stellen dat sommige mensen hun vaste mountain-dew prik even af willen wisselen met een biertje?
Mijn excuses als deze post een beetje chagrijnig over komt. Maar ik werd ook spontaan een beetje chagrijnig van het doorlezen van deze post.
Dus je bent zo voorzichtig dat je al die onzin hieronder na trompetteert, maar hebt inmiddels wel een serotonerge opioide afhankelijkheid opgebouwd?Ik heb wel wat ervaring met kratom. in het begin was dat geweldig maar mijn lichaam is het nu gewend en nu werkt het niet meer zo geweldig als in het begin. het werkt vooral goed waneer ik niet kan slapen.
Het spijt me, maar dit is een beetje als weten dat water in de wasmachine warm is omdat je vriendin van je oma een keer te vertrouwen het deurtje open trok en haar hand verbrand had.Verder heb ik weinig ervaring. Maar laatst zag ik een uitzending van Alberto Stegeman die bij smartshops 4-fmp had gekocht. dat is een designer drug dat te vergelijken is met speed wat ik heb begrepen.
net als amfetamine, methylfenidaat en cocaïne. Toch worden er belachelijke hoeveelheden hiervan door ons gezondheidsstelsel gebruikt.Het schijnt niet dat dit echt veilig is omdat je er hersenbloedingen of hartkwalen van kan krijgen.
oké, je moet echt iets verder kijken dan dat de naam van dit product lang is. In Nederland mag je alles verkopen, tenzij het verboden is. Als iets verboden is zijn er in dat geval vaak ook nog opties om vergunningen Te verkrijgen. Daarnaast zijn er op allerlei categorieën aan producten extra maatregels om de veiligheid te verhogen. Zo is er bijvoorbeeld de voedsel- en warenauthoriteit die in de gaten houd wat er in ons eten mag zitten. Logischerwijs is het in dit land niet de bedoeling om obscure stimulerende chemicaliën in een maaltijd te verwerken, dus is het verboden om 4-FA te verkopen met als doel om opgegeten te worden. Daarom verkoopt de smartshop ook altijd van die rare badzouten, dat is niet eetbaar.Het mag ook officieel niet verkocht worden, enkel voor rersearch doeleinden.
Helaas staat 4-fa sinds deze maand op opiumlijst 1, en is het dus gewoon illegaal voor iedereen. En ik dat als er al een onderzoeksinstelling met een opiumontheffing bestaat, dat deze liever meer gebruikte middelen onderzoekt en heeeeel terughoudend is met menselijke experimenten.
Dit ben ik helemaal met je eens. Als je wilt kun je een hoop ongure shit bij de smartshop vinden.Het is in elk geval niet zo dat smartshop drugs per definitie ongevaarlijk of onschuldig zijn.
Dit is dus weer zo'n excuusbrief die gebruikt wordt om paddo's zwart te maken, net als dat verhaal van die man die zijn hond gescalpeerd had. Beide argumenten zijn ook gebruikt om in Nederland paddos te verbieden en dat is ze gelukt. Kort na het verbod wachten waren de politieonderzoeken afgerond. Een van beiden was helemaal niet onder de invloed van drugs. De andere had inderdaad paddo's in zijn/haar systeem zitten, maar had daarnaast ook een flinke geschiedenis van mentale problemen.Het gebeurt ook nog al eens dat mensen het raam uit springen na het nemen van paddos bijvoorbeeld.
Je zou er goed aan doen om verhalen die leuk en simpel klinken niet zonder verdere controle als waarheid aan andere mensen te gaan rondspuwen. Eigenlijk is het sowieso goed practise om alle feitelijke claims en verhalen te controleren. Maar dat is veel werk, en de meeste nepverhalen zijn vaak erg simpel en geschreven voor een zo breed mogelijk publiek.
Sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal duur. Als jij dingen koopt in een niche markt, dan kun je er inderdaad op rekenen dat de producten duurder zijn.sowieso is de smartshop wel duur en het gebeurt ook nogal eens dat de verkopers niet weten waar ze mee bezig zijn of wat het product doet.
En de beste frisdrank is gewoonweg mountain dew. Dat is gewoon de beste, met een perfecte hoeveelheid suiker en een heerlijk hoog gehalte CO2. Sterker heb je toch niet nodig?Als je goed stoned wil worden dan is volgens mij wiet of hash nog gewoon het beste om te nemen.
Dat kan soms al zo hard inslaan dat ik me niet kan voorstellen waarom mensen op zoek gaan naar nog sterkere drugs.
Oh, wacht, er zijn een hele hoop mensen die toch wel graag een biertje drinken. Zo werkt het ook met drugs. Het is niet zo alsof je of matig high bent, of extreem high. Drugs hebben verschillende effecten, van de ene val je (supergezellige) op een bank in slaap, van de andere blijf je tot 10 uur sochtends met z'n allen gezellig doorbabbelen. Het is toch niet zo lastig om je voor te stellen dat sommige mensen hun vaste mountain-dew prik even af willen wisselen met een biertje?
Mijn excuses als deze post een beetje chagrijnig over komt. Maar ik werd ook spontaan een beetje chagrijnig van het doorlezen van deze post.
