#1
Het is idd een verdovingsmiddel wat bij dieren wordt gebruikt. Maar je draait het nu om. Het feit dat het een narcosemiddel is voor dieren, zegt in principe niks over het stofje.
Bovendien zijn mensen ook gewoon dieren.
Bovendien zijn mensen ook gewoon dieren.