Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 8)

1e keer 8)

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
J
Joshua.5314Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dat er al veel topics over zijn,
maar ik vind het nog niet duidelijk genoeg sorry dus :grin:

Ik wil met een vriend van mij voor de 1e keer keta snuiven,
we hebben allbij vaak genoeg xtc & coke op dus wat raden jullie ons aan om voor het eerst te nemen ?

de meeste mensen zeggen een puntje enzo, maar ik wil wel echt goed & lekker spacen eeen hele avond lang:wink:

dus moeten we een halffie of gewoon 1g nemen,
en gewoon een goede lijn om te starten , zoals bij sos


bedankt alvast \\
Gr from rotterdam :stoned:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Klik om te vergroten...

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)
J
Joshua.5314Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Klik om te vergroten...

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)
Klik om te vergroten...

dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ?
en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz


:stoned: :stoned:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joshua.5314 zei:
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Klik om te vergroten...

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)
Klik om te vergroten...

dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ?
en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz


:stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Volgens velen 1 to 3 uur. 1 gram voor 2 mensen is zat op, trip je 2 keer van. 200 mg is niet dodelijk, maar de kans dat je 200 mg kan snuiven is klein (rond de 100 mg schijn je niet meer te kunnen lopen / staan enzo)
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joshua.5314

wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question

Peace
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
TomTom zei:
Joshua.5314

wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question

Peace
Klik om te vergroten...

Het schijnt een geweldige ervaring te zijn, daarom trekt het mij, weet niet hoe het met Joshua zit :)
J
Joshua.5314Lid
01-01-2024, 00:00
#8
TomTom zei:
Joshua.5314

wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question

Peace
Klik om te vergroten...

wat is dat dan voor vraaag ?
ik snap je aan ene kant wel, maar ik wil het eerst proberen om te weten wat het is, want eindstand probeer ik een uit treding te krijgen dat lijkt me echt een speciaal gevoel, ik hou wel van die andere wereld jwt :wink:


:stoned:
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
en als je niet zon gevoelige weegschaal hebt?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Klik om te vergroten...

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.
Klik om te vergroten...

Yep I know :) , Ik had het zo moeten neerzetten:
80 mg nemen en daar 2 lijnen van maken welke je verdeeld over de beide neusgaten. Bedoelde met 80 mg als totaaldosis om te starten :mrgreen:

Heb het zelf ook nog nooit gedaan, staat nog op mijn verlanglijstje :)
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe weet je de hoeveelheid van een lijntje?
hoeveel centimeter lang en millimeter breed is een goede dosis ongeveer?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychoticoverdose zei:
hoe weet je de hoeveelheid van een lijntje?
hoeveel centimeter lang en millimeter breed is een goede dosis ongeveer?
Klik om te vergroten...

afwegen op een weegschaaltje:)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychoticoverdose zei:
en als je niet zon gevoelige weegschaal hebt?
Klik om te vergroten...

Eerst je gram delen in 10 stukken (als je precies 1 gram hebt), dit is 100 gram. Dit dus delen in 2, 50 mg :)

edit: daar wil ik even aan toevoegn dat dit ZEER onnauwkeurig is, n ik raad het je niet aan!
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Klik om te vergroten...

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)
Klik om te vergroten...
Zolang het je lichaam niet terug uit komt word het wel voor een groot deel opgenomen hoor. Ik heb vaker lijnen van 100mg op (nooit gewogen maar ong een tiende van een gram) en het verschil met 50 miligram is er echt wel.
Ik raad aan om de eerste x niet te veel te pakken. Sommige mensen vinden het helemaal niets, anderen pakken te veel en raken in een bad trip.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#16
***Star_System*** zei:
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
Klik om te vergroten...
Ja hoor dat is geen probleem. Als je 3 uur aanhoud zal niemand ooit iets aan je merken en jij zelf ook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."