#1
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.

DonnieDark0 zei:Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Psycho_Chrono zei:DonnieDark0 zei:Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.
2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me![]()

Joshua.5314 zei:Psycho_Chrono zei:DonnieDark0 zei:Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.
2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me![]()
dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ?
en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz
![]()
![]()
TomTom zei:Joshua.5314
wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question
Peace
TomTom zei:Joshua.5314
wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question
Peace

Psycho_Chrono zei:DonnieDark0 zei:Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.
Psychoticoverdose zei:hoe weet je de hoeveelheid van een lijntje?
hoeveel centimeter lang en millimeter breed is een goede dosis ongeveer?
Psychoticoverdose zei:en als je niet zon gevoelige weegschaal hebt?
Zolang het je lichaam niet terug uit komt word het wel voor een groot deel opgenomen hoor. Ik heb vaker lijnen van 100mg op (nooit gewogen maar ong een tiende van een gram) en het verschil met 50 miligram is er echt wel.Psycho_Chrono zei:DonnieDark0 zei:Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.
Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.
2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me![]()
Ja hoor dat is geen probleem. Als je 3 uur aanhoud zal niemand ooit iets aan je merken en jij zelf ook niet.***Star_System*** zei:Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen
want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."