Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVandaag was mn eerste keer.

Vandaag was mn eerste keer.

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al een tijdje 1 gram ketamine opzak, want ik wou het eens een keer proberen.

Vandaag was ik buiten met een groepje en toen hadden we het er over en op het 1 kwam het ander dus ik en nog een jonge hebben allebij een klein lijntje gedaan omdat we het even wouden voelen wat het allemaal in hield.

Dus zo gezegt zo gedaan wij snuive maar na een kwartier voelde ik me duizelig (niet misselijk) en ik vond het VEEL lijken alsof ik lekker veel heb gedronken. Maar ik zag geen rare dingen of niets raars mee gemaakt ja ik was redelijk verdooft maar hoe kan het had ik teweinig genomen of heeft de dealer mijn een oor aan genaait ?
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Te weinig + waarschijnlijk wat verder versneden als normaal. En dat duizelig bedoel je daar niet mee draaierig/wazig. Echt duizelig heb ik nog nooit gehad.
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee inderdaad, ik bedoelde Draaierig echt een beetje het "dronken" gevoel.

Maar dan word het zaterdag denk ik maar 2x zoveel dan ofzo he :)

Btw. Lijntjes leggen is niet echt mijn ding, vooral niet met die kristalletjes :)
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwajonge zei:
Btw. Lijntjes leggen is niet echt mijn ding, vooral niet met die kristalletjes :)
Klik om te vergroten...

ik leg het altijd op een ongevouwen sealtje, pasje op het te snuiven bergje leggen, goed aandrukken en heen en weer bewegen, en je hebt heele fijne kritallen die makkelijker te lijnen en te snuiven zijn HEERLIJK!
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er nog steeds geen tijd/ plek voor gevonden jammer genoeg.

Wonen jullie allemaal al in je eigen huisje of is het voor jullie ook wachten tot je ergens een vriend van je alleen thuis is ?
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, ik had het twee keer geprobeert eerste keer vouwde ik dat hele envelopje open en toen klapte de gevouwde kanten zeg maar weer terug en dan vliegen de ketamine kristallen je om de oren haha,
maarja twee de keer (en toen ook gesnoven gister dan) gewoon net als een envelop openen en dan zachtjes tikken maarja, zaterdag maar weer even kijken of ik een geschikt moment kan vinden om het nog eens teproberen want ik heb nog nooit een trip middel gebruik en ben wel bernieuwt :)

Iemand nog tips?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zorg d'r voor dat je relaxt zit, mooie setting, goed muziekje, en dan jezelf lekker laten gaan.
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oja, Hoe is het als je Keta gebruikt en je zit in een huis gewoon met een stel vrienden en hun drinken en jij gebruikt Keta kan dat ? of zeggen jullie van je moet RELAX ergens alleen zitten want anders word je gek?

Heb er wel zin in moet ik zeggen :hearteyes:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
neej dat kan heel goed aleen moet je het dan houden bij 1 á 2 lijntjes en niet door gaan want dan zit je voor pampus en is het niet echt gezelig meer omdat je amper kan bewegen en moeilijk praat.

als het effect is uitgewerkt kan je weer een beetje bijpakken

ENJOY de KEET !!!!

VREDE!
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#10
KETA- MOLE !!! zei:
neej dat kan heel goed aleen moet je het dan houden bij 1 á 2 lijntjes en niet door gaan want dan zit je voor pampus en is het niet echt gezelig meer omdat je amper kan bewegen en moeilijk praat.

als het effect is uitgewerkt kan je weer een beetje bijpakken

ENJOY de KEET !!!!

VREDE!
Klik om te vergroten...

Maar woensdag had ik teweinig genomen want toen voel ik me alleen duizelig, en ik wil juist even wazige dingen zien toch.

Of kan dat ook met weinig en had ik woensdag gewoon HEEEEL weinig?
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik echt hard wil trippen(uittreden) op keta heb ik minsens een halve tot 750mg nodig maar ik gebruik ook wel veel en vaak. dus ik heb een heele hooge gewennings faktor.

ik raad je aan gewoon een paar lijntjes te leggen zodat je ongeveer 25mg per keer per neusgat snuift(meer word er door je neus in een keer niet opgenomen) en als je het effect merkt weer 2 lijntjes nemen totdat je het gewenste effect heb berijkt.

ik neem weer ff een keta pauze want het is zonde dat ik niet meer echt lekker kan trippen op keet.

KETA 4 LIFE !! :hearteyes:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#12
KETA- MOLE !!! zei:
als ik echt hard wil trippen(uittreden) op keta heb ik minsens een halve tot 750mg nodig maar ik gebruik ook wel veel en vaak. dus ik heb een heele hooge gewennings faktor.

ik raad je aan gewoon een paar lijntjes te leggen zodat je ongeveer 25mg per keer per neusgat snuift(meer word er door je neus in een keer niet opgenomen) en als je het effect merkt weer 2 lijntjes nemen totdat je het gewenste effect heb berijkt.

ik neem weer ff een keta pauze want het is zonde dat ik niet meer echt lekker kan trippen op keet.

KETA 4 LIFE !! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
lol laat je keta is testen :openmouth:
Halve tot 750mg ik ken maar zat ket junks die elke dag een gram hale en die snuive ook geen halve gram tegelijk hoor. Ik zelf heb ook maanden lang elke dag een gram gesnoven, je krijgt idd zware gewenning maar zoveel is echt onzin OF slechte kwaliteit ket.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#13
keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para daarna ook goed vaak moete kitsen voor mij geen keet meer dus geeft mij maar een lekker snoepje :hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou op de keta niet naar buiten gaan ofzo, ivb met de verlamming, zeker niet de eerste keer buiten doen aangezien je niet weet wat je kan verwachten.

Gewoon lekker op je kamertje nemen onder het genot van een muziekje en drankje. Keta is inderdaad na 1 á 2 uur wel weer redelijk uitgewerkt, je ouders hoeven er niets van te merken :wink: :wave:
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het probleem is ik zit NOOIT op me kamer, dus stel ik zou op me kamer gaan zitten komen ze toch echt wel kijken of ik niet ziek ben haha.

Maarja ga je niet in je eigen (hard op) praten tijdens je trip ? :P
K
KwajongeLid
01-01-2024, 00:00
#16
eXeCuze zei:
keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para daarna ook goed vaak moete kitsen voor mij geen keet meer dus geeft mij maar een lekker snoepje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Snoepjes zijn nooit weg, maarja veel mensen belooft dat ik het een tijd niet meer zou doen dus ook even zo vol houden hehe.

Al geen snoepie meer gedropt sinds Koninginendag :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kwajonge zei:
eXeCuze zei:
keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para daarna ook goed vaak moete kitsen voor mij geen keet meer dus geeft mij maar een lekker snoepje :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Snoepjes zijn nooit weg, maarja veel mensen belooft dat ik het een tijd niet meer zou doen dus ook even zo vol houden hehe.

Al geen snoepie meer gedropt sinds Koninginendag :)
Klik om te vergroten...
Je moet het voor je eigen doen, niet voor anderen.
+ het antwoord op je vraag over wachten tot er niemand thuis is.

Ik doe het gewoon op mijn kamer hier.
Als ze komen, dan komen ze maar.
Ik zie er redelijk normaal uit onder invloed van ket, en kan dan ook gewoon bij mijn ouders gaan zitten.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom ga je niet ergens in een relaxte coffeeshop zitten met banken enzo? Die heb je in elke stad wel ergens. Niemand die je daar raar aankijkt als je even een uurtje onderuit gezakt zit. Verder zie je er onder keta helemaal niet zo leip uit ofzo! Have fun! :wave:
D
DuisterPersoontjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
eXeCuze zei:
keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook :openmouth: enigste wat ik er van ging doen is heeeeel veel nadenken.. :P
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman89 zei:
Ik doe het gewoon op mijn kamer hier.
Als ze komen, dan komen ze maar.
Ik zie er redelijk normaal uit onder invloed van ket, en kan dan ook gewoon bij mijn ouders gaan zitten.
Klik om te vergroten...

nou ik weet neit wat voor een keta jij snuift maar als ik goed aan de keet zit zie ik er wel normaal uit maar kan ik echtn iet 100% normaal doen

deed het ook altijd wel gewoon op mn kamer maar ze weten van mn drugs gebruik dus dat was zoiezo geen probleem.

en als je in een K-hole zit is er zoiezo van communiceren neits meer bij.

VREDE !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."