Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVandaag was mn eerste keer.

Vandaag was mn eerste keer.

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
slipperman89 zei:
KETA- MOLE !!! zei:
als ik echt hard wil trippen(uittreden) op keta heb ik minsens een halve tot 750mg nodig maar ik gebruik ook wel veel en vaak. dus ik heb een heele hooge gewennings faktor.

ik raad je aan gewoon een paar lijntjes te leggen zodat je ongeveer 25mg per keer per neusgat snuift(meer word er door je neus in een keer niet opgenomen) en als je het effect merkt weer 2 lijntjes nemen totdat je het gewenste effect heb berijkt.

ik neem weer ff een keta pauze want het is zonde dat ik niet meer echt lekker kan trippen op keet.

KETA 4 LIFE !! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
lol laat je keta is testen :openmouth:


Halve tot 750mg ik ken maar zat ket junks die elke dag een gram hale en die snuive ook geen halve gram tegelijk hoor. Ik zelf heb ook maanden lang elke dag een gram gesnoven, je krijgt idd zware gewenning maar zoveel is echt onzin OF slechte kwaliteit ket.
Klik om te vergroten...

ouwe alsof ik neit weet wat voor een kwalitijd mn keta is

ik heb het ook neit over halve gram tegelijk maar mijn gewenning is zoo hoog geworden ik heb er in 2 maanden tijd 20 gram doorheen gesnoven
dan is je tollerantie zoo hoog dat het gewoon geen effect meer heeft.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil niet hiervoor een nieuw topic openen, dus zet het maar even hier

gisteren heb ik voor het eerste ketamine gedaan op een goa feest, we zaten wel eerst relaxt in auto en daarna ben ik dansvloer op gegaan

ik vond het vooraal een vreemde gewaarwording, vond het niet echt een lekker of heerlijk gevoel, dat ook niet

eerst voelde ik me in auto slap worden, vooral mijn tong, kwam moeilijk uit mijn woorden en voelde me beetje half bezopen,toen voelde ik even voor tien seconden (toen ik wat bijsnoof) dat enkel mijn hoofd er nog was, de rest was even weg ofzo, toen ik zaal binnenging deden mijn benen heel raar, ik voelde muziek totaal anders aan en ben wat gaan dansen (nouja, meer in gedachtes, ik vermoed dat mijn bewegingen heel klein en miniem waren), daarna ben ik wat gaan zitten en voelde me heel slap en moest echt gaan liggen, daarna nog wat geblowt maar werd ik meer lam van

nouja, dat was eigenlijk het verhaal van heel deze 'trip', duurde ook allemaal niet zo lang als andere drugs

is dit een vrij normale ketamine trip? of voelt het beter aan als je het s morgens na het feesten doet of ergens rustig in de natuur of in de zetel? want begrjip niet zo waarom deze drugs door zovelen als 'echt geweldig' wordt beschouwt

nadat ik me lam voelde heb ik wat speed en mdma ingenomen en uurtje later voelde ik me erg top en fit...en dat gevoel vind i ktoch veel meer lekker dan die eerste keer ketamine

graag een beetje feedback van meer ervaren personen in deze materie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."