#1
slipperman89 zei:lol laat je keta is testenKETA- MOLE !!! zei:als ik echt hard wil trippen(uittreden) op keta heb ik minsens een halve tot 750mg nodig maar ik gebruik ook wel veel en vaak. dus ik heb een heele hooge gewennings faktor.
ik raad je aan gewoon een paar lijntjes te leggen zodat je ongeveer 25mg per keer per neusgat snuift(meer word er door je neus in een keer niet opgenomen) en als je het effect merkt weer 2 lijntjes nemen totdat je het gewenste effect heb berijkt.
ik neem weer ff een keta pauze want het is zonde dat ik niet meer echt lekker kan trippen op keet.
KETA 4 LIFE !!![]()
![]()
Halve tot 750mg ik ken maar zat ket junks die elke dag een gram hale en die snuive ook geen halve gram tegelijk hoor. Ik zelf heb ook maanden lang elke dag een gram gesnoven, je krijgt idd zware gewenning maar zoveel is echt onzin OF slechte kwaliteit ket.
ouwe alsof ik neit weet wat voor een kwalitijd mn keta is
ik heb het ook neit over halve gram tegelijk maar mijn gewenning is zoo hoog geworden ik heb er in 2 maanden tijd 20 gram doorheen gesnoven
dan is je tollerantie zoo hoog dat het gewoon geen effect meer heeft.