Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa-Effecten van K

Na-Effecten van K

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik blow standaard puur wiet in combi met alle andere drugs en heb daar geen probleem mee. ik word wel misselijk als ik ketamine gebruik te kort na het eten...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zelfs na erg veel ket na een uur of 6 weer geheel de oude. Paar uurtjes slaap en je hebt nergens last meer van, ik althans.
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;

A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.

Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.

Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?

Thanks in advance.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
na effecten?

welke?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naeffecten van geslikte k zijn best wel lang, zekere een paar uur vreemdheid en houterig lopen. Op zich geen verkeerd gevoel, maar je moet niet teveel willen. De volgende dag is op gang komen iets moeilijker maar niet heel significant.
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
Ik ben zelfs na erg veel ket na een uur of 6 weer geheel de oude. Paar uurtjes slaap en je hebt nergens last meer van, ik althans.
Klik om te vergroten...

bedankt voor de informatie, dat wordt dus groen licht voor keta a.s. vrijdag :hearteyes:

p.s. het word gewoon snuiven dus.
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#7
Reennie zei:
Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;

A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.

Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.

Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?

Thanks in advance.
Klik om te vergroten...
heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerking :stoned:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook nergens last van de volgende dag. Als ik een normale lijn neem, waar ik dan een uur echt lijp van ben, dan ben ik daarna nog ruim een uur warrig, maar daarna is het ook wel weer okee. Maar ik neem aan dat je je eerste keer K wel wat meer lijnen gaat doen, dus dan ligt het er een beetje aan hoeveel je neemt...
Maar de volgende dag ben ik altijd weer helemaal goed, en slapen kun je er ook op.

Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig :mrgreen: )
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#9
TechNora zei:
Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

we hebben 1 gram voor 2 man bestelt ik denk dat we de dosering regelen zoals hier beschreven staat. we gaan in ieder geval voor de K hole en hebben ook een sitter geregeld.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Reennie zei:
TechNora zei:
Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

we hebben 1 gram voor 2 man bestelt ik denk dat we de dosering regelen zoals hier beschreven staat. we gaan in ieder geval voor de K hole en hebben ook een sitter geregeld.
Klik om te vergroten...

Veel plezier! :) heb dit weekend m'n eerste lijntjes gedaan en moet zeggen dat het erg leuk is. Ook erg verslavend als je bezig bent en het begint uit te werken. Dan is de stap heel snel gemaakt om weer lijntje te leggen, grammetje ging in ieder geval best snel met z'n tweetjes.
Maar heb m'n spul nu ergens anders gestashed zodat de stap wat groter is om weer te doen. Wacht nu gewoon weer paar weken en dan weer lekker weekendje van maken :beer:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel vaak (slik altijd capsules) dat als ik vlak ervoor geblowd heb, of vlak erna blow dat ik behoorlijk misselijk wordt (bijna kotsen).

Maar dit is dus alleen als ik tijdens of vlak ervoor of erna blow.

Verder nooit ergens last van als ik keta gebruik, ben wel vaak erg moe erna.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat kotsen is wel vreemd, ik hoor dat van sommige mensen maar heb nog nooit iets gemerkt wat er maar enigsinds op lijkt. Misschien als het ingedroogde vloeibare K is doordat er zout bij zit?

Lijkt me beroerd als je moet overgeven als je aan ket k-holen bent, ik heb gelukkig nooit gelezen dat er mensen gestikt zijn. Zorg vooral dat je goeie waar hebt dus!
ltr, EK
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals gezegd is de K geen probleem, alleen de combinatie K + blowen equals kotzen :)

Verder in mijn vriendengroep geen problemen gehoord qua misselijkheid, maarja die gebruiken ook allemaal K van dezelfde leverancier :wink:
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#14
Reennie zei:
Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;

A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.

Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.

Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?

Thanks in advance.
Klik om te vergroten...
heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerking :stoned:
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#15
Reennie zei:
Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;

A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.

Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.

Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?

Thanks in advance.
Klik om te vergroten...
heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerking :stoned:
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#16
Reennie zei:
Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;

A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.

Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.

Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?

Thanks in advance.
Klik om te vergroten...
heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerking :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
als gewoon genoeg slaapt is keta goed te doen met werk, ik moet zeggen dat ik de volgende dag iets minder zin heb om te werken maar het gaat allemaal wel.

maar had ook eens om half 1 ket gepakt, bommetje. toen duurde had eerst nog een half uur - uur voordat het insloeg en toen nog 2 uur zoet. toen had ik gewoon te weinig slaap, dus plan het wel eventjes in :wink:

ohja.. veel plezier :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
in slaap proberen te komen als je nog half vaag bent van de keta is trouwens ook wel grappig, ik krijg dan altijd de meest freaky dromen :grin:

heb altijd wel dat ik geestelijk heel moe ben van keta, omdat je zoveel hersenspinsels krijgt van dat spul
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had ik dit weekend grammetje ket, is het op en wordt ik wakker met een superverkoudheid, die trouwens nu dankzij de nodige slaap wel het onderspit heeft gedelft...
Waarschijnlijk goed vatbaar geworden door men kapotgekristalliseerde neus :(
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, je kan natuurlijk ook lege capsules halen he :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."