#1
ik blow standaard puur wiet in combi met alle andere drugs en heb daar geen probleem mee. ik word wel misselijk als ik ketamine gebruik te kort na het eten...
Ketaboy zei:Ik ben zelfs na erg veel ket na een uur of 6 weer geheel de oude. Paar uurtjes slaap en je hebt nergens last meer van, ik althans.
heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerkingReennie zei:Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;
A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.
Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.
Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?
Thanks in advance.

)TechNora zei:Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig)
Reennie zei:TechNora zei:Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig)
we hebben 1 gram voor 2 man bestelt ik denk dat we de dosering regelen zoals hier beschreven staat. we gaan in ieder geval voor de K hole en hebben ook een sitter geregeld.

heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerkingReennie zei:Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;
A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.
Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.
Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?
Thanks in advance.

heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerkingReennie zei:Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;
A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.
Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.
Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?
Thanks in advance.

heeft de dag daarna abzsoluut geen nawerkingReennie zei:Hallo, sorry als dit al een keer gepost is;
A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren.
een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip.
Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt.
anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk.
Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%?
Thanks in advance.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."