Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGElijk slapen na Ketamine

GElijk slapen na Ketamine

9 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover..

Of ervaring met zoiets met andere drugs..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom ga je slapen als je drugs neemt?
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
waarom ga je slapen als je drugs neemt?
Klik om te vergroten...

ja.. waarom?
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Omdat ik dus gehoord heb, dat je je gehele slaap kan ervaren alsof je 10 jaar heb liggen pitten, en ik wou dat dus horen van jullie..
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meteen gaan slapen na de trip lukt meestal domweg niet. Laatste trip was gedaan rond 11 uur 's avonds, rond 1 uur in mijn bed gekropen en de ochtend erop was ik rond half negen echt wel vlotjes uitgeslapen, terwijl ik normaal gezien maar met wat moeite uit mijn bed geraak.
Ik heb nog te weinig ervaring om het 100% zeker te kunnen zeggen, maar momenteel kan ik beamen dat slaap idd verkwikkender is na keta.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Envy zei:
Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover..

Of ervaring met zoiets met andere drugs..
Klik om te vergroten...

Het kan zelfs dat je echt 10 jaar blijft slapen!


Ghehe nee.. Misschien kun je nokkie gaan omdat je teveel nam en helemaal verdoofd bent en dus in slaap valt als je al heel erg moe was? Lijkt mij dat dit zelden/niet voorkomt iig..
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, laatst kwam ik thuis en was superbezopen, en toen vond ik het ineens een heel grappig idee om een megalijn te snuiven... Weet ook niet meer wat er zo leuk aan was, want ik moest na 10 minuten op bed gaan liggen, want alles werd supervaag.
Wat er verder gebeurd is weet ik niet meer, maar ik werd 's ochtends gewoon weer wakker...Beetje zonde dus, maar ik had niet het idee dat ik lang geslapen had ofzo. Het was net alsof er nooit iets gebeurd was, en alles was weer normaal... Jammer!!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom gunt niemand japi-10 een ketamine ervaring :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Japi-10 zei:
Waarom gunt niemand japi-10 een ketamine ervaring :(
Klik om te vergroten...
Hoezo niet ?? :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat ik er niet maar aan kan geraken (mischien binnenkort bij zo gast maar ik ga uit van niet)

Als iemand me het gunt hoor ik het :flushed:

MODJES SLAPEN TOCH VOLGENS MIJ,WANT IK HEB ZE NODIG MAAR REAGEREN NIET ;- (

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."