#1
Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover..
Of ervaring met zoiets met andere drugs..
Of ervaring met zoiets met andere drugs..