Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine en mijn neus

Ketamine en mijn neus

37 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wartaal zei:
ketabroo zei:
Wartaal zei:
Haha heb 3 grammetjes liggen dat word smulen :sunglasses:
Klik om te vergroten...


enn heb je er nog van gesmuld? ik had ook nog 4 gram liggen heb 2 gram lekker opgesmuld met vrienden.

kent iemand by the way keta meetings?
Klik om te vergroten...
Ja allang op :P Ga zometeen weer bij halen jam :grin:
Klik om te vergroten...

Illegale Teknopartehs :P
daar loopt altijd een vermogen aan keta rond
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk komt dat doordat je neus al heel erg verneukt is,
en het nu bij deze hoeveelheden (ook al niet weinig :rolleyes: ) dus meteel al pijn doet....
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
mn neus heb ik al verneukt aan de pep toen ik 14 was :wink: mensen zeggen altijd dat je lang env eel moet snuiven om je neusbot aan te tasten, maar wat ik met mijn neusbot (of wat er van over is) kan kunnen er maar weinig mensen, terwijl ik wel veel "voor mijn doen" heb gesnoven, maar echt geen jaren lang iedere dag ofzo...

En dan nog, bij coke kwam dat echt pas na meer dan n half jaar, wel beide neusgaten. Nu snuif ik nog maar door een neusgat, in grammen evenveel in een week, alleen beter verdeeld, en nu doet het na een week al erge pijn.

Nouja, dalijk jaag ik er nog een dijkje doorheen, en morgen laat ik het echte leven weer beginnen, tot aan het weekend want vrijdag is het FEEST in de tivoli !!!!!
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#4
eyebeekaii zei:
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke
Klik om te vergroten...
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wartaal zei:
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.
Klik om te vergroten...

Hey hoe zit bij jou dan met tolerantie ? ik gebruik nu al zoon 2 weken iedere dag half tot 1 gram keta (ongeveer) en heb tot nu toe weinig last er van... Maar hoe zit dat op de lange duur ?

Ik heb nu echt een GENIALE oplossing gevdonen. Neusspray er van maken !! Vanavond ofzo zal ik uitgebreide handleiding online zetten...

Sinds ik neusspray gebruik heb ik trouwens ook nergens meer last van.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wartaal zei:
eyebeekaii zei:
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke
Klik om te vergroten...
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.
Klik om te vergroten...

Ik wil geen wijsneus zijn ofzo. Maar pas op met keta het is erg verslavend zoals je zelf al gemerkt hebt lees ik.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
eyebeekaii zei:
Wartaal zei:
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.
Klik om te vergroten...

Hey hoe zit bij jou dan met tolerantie ? ik gebruik nu al zoon 2 weken iedere dag half tot 1 gram keta (ongeveer) en heb tot nu toe weinig last er van... Maar hoe zit dat op de lange duur ?

Ik heb nu echt een GENIALE oplossing gevdonen. Neusspray er van maken !! Vanavond ofzo zal ik uitgebreide handleiding online zetten...

Sinds ik neusspray gebruik heb ik trouwens ook nergens meer last van.
Klik om te vergroten...
De tollerantie is echt zwaar erg :(
Eerst legde ik uit een gram minstens 12 lijntjes en dan was ik stik vaag. Nu is een gram meestal 2 lijnen soms 3.
Maar toen ik bijv. terug kwam van vakantie, pakte ik een derde gram en heb een uur in een bad trip gezeten omdat ik zo knetter wazig en leip werd. 1 week later zat ik weer terug aan die kut tollerantie.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
klinkt mss alsof ik in een ontkenningsfase zit maar kan me echt niet voorstellen aan keta zwaaar verslaafd te raken... als ik niet meer lam wil zijn pak ik gewoon nix :P en heb een coke en benzo verslaving achter de rug dus weet wel wat t inhoud...

Maar thanx :) ik let goed op :wink:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
eyebeekaii zei:
klinkt mss alsof ik in een ontkenningsfase zit maar kan me echt niet voorstellen aan keta zwaaar verslaafd te raken... als ik niet meer lam wil zijn pak ik gewoon nix :P en heb een coke en benzo verslaving achter de rug dus weet wel wat t inhoud...

Maar thanx :) ik let goed op :wink:
Klik om te vergroten...
De coke verslaving is erger als die van ketamine. Dus als je daar van af heb kunnen komen :)
Bij de coke is het echt op den duur: Ik MOET nu coke. Bij ket is het gewoon dagelijks er zin in hebben en ook doen. Maar doe je het niet dan ist nog geen ramp en bij coke word je para.
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#10
KETA- MOLE !!! zei:
dat is voor iedereen verschillend

ik heb net weer een maand of 4 iedere dag een halve tot een hele keta gesnoven
Klik om te vergroten...

halve tot hele gram, elke dag? :openmouth: :openmouth: :confused: :confused:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wartaal zei:
De coke verslaving is erger als die van ketamine. Dus als je daar van af heb kunnen komen :)
Bij de coke is het echt op den duur: Ik MOET nu coke. Bij ket is het gewoon dagelijks er zin in hebben en ook doen. Maar doe je het niet dan ist nog geen ramp en bij coke word je para.
Klik om te vergroten...

Idd, en uiteindelijk vooral als ik andere zag.... heb nu bijna nooit meer zoiets van "ik wil coke" en als, ben ik tevreden na een halfje. Bovendien had ik de coke niet hier liggen, ket ligt er en op sommige dagen heb ik er ook gewoon geen zin in. Heb laatst bijvoorbeeld eindelijk de k-hole behaald, en sinds dien eigenlijk geen behoefte meer gehad.

Izx zei:
halve tot hele gram, elke dag?
Klik om te vergroten...

Ja, waarom niet ?
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zit je dan niet de hele dag in je ket trip? :rolleyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
i wish...

Heb laatst achter elkaar een hele gram gesnoven, om zo EINDELIJK in the hole te komen :) ik trip in ieder geval niet de hele dag dusdanig dat het storend is... Voel me wel alsof ik de wereld voor mezelf heb hehehe, en tv kijken gaat niet meer echt omdat ik er geen fuck van begrijp... Maar ik haat tv kijken toch
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
Wartaal zei:
eyebeekaii zei:
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke
Klik om te vergroten...
Ik snuif iedere dag een gram en heb nergens last van. Alsk coke of speed snuif is me neus de dag der op verrot.
Klik om te vergroten...

Ik wil geen wijsneus zijn ofzo. Maar pas op met keta het is erg verslavend zoals je zelf al gemerkt hebt lees ik.
Klik om te vergroten...
Mwah, het is bij lange aan niet zo erg als een coke verslaving!
Bij coke MOEST ik het hebben (en nu nog af en toe).
Bij ket wil je het gewoon elke dag en ja het is een lichte verslaving.
Maar geen ket is ook geen nood, op vakantie gaan en je denkt er geen 1x aan terwijl de coke iedere dag in je kop blijft rond spoken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon doorsnuiven tot je in the hole bent dan voel je inderdaad niets meer.

:hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom maakt men zich altijd zorgen om het neusbotje? en niet om de rest van zijn lichaam... :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja om je anus ofzo ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."