Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine en mijn neus

Ketamine en mijn neus

37 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon doorsnuiven tot je in the hole bent dan voel je inderdaad niets meer.

:hearteyes:
F
FoxMulderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok dank je voor de aandacht, maar kan iemand mijn vraag misch wel normaal beantwoorden ?
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is voor iedereen verschillend

ik heb net weer een maand of 4 iedere dag een halve tot een hele keta gesnoven

en nu m'n voorraad weer op is ren ik echt niet naar m'n dealer om hem te smeken om meer
het is gewoon leuk geweest nix aan het handje.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag me ergens toch ook wel af hoe dat zit, heb een keer 7 manden lang 4-5x per week halve tot hele gram gesnoven en pas in de laatste maand kreeg ik "neuspijn", snijdend gevoel met vooral in, maar ook uitademen...

Heb sinds kort keta, en heb nu in een weekje 2,5gram weggesnoven, en heb al bijna net zo veel last van mn neus, als toen na maanden coke
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ga je zo vaak snuiven dat het een probleem wordt dan ?

ik weet niet wat keta doet met je neus, dus ik geef geen antwoord ok ?

ik reageer wel ... mag dat wel ?



:wave:
F
FoxMulderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb inmiddels een paar keer ketamine gedaan dmv snuiven, en vroeg mij een paar dingen af.
Ik heb een tijdje speed gedaan, en dat brand je neus natuurlijk flink weg ( in de zin dat je neusbotje, of hoe t ook heet, wordt aangetast).

Toen ik ketamine snoof, merkte ik dat t wel een beetje brandde, weliswaar niet zo hevig als speed, maar toch een beetje.

In hoeverre wordt je neusbotje aangetast als je ketamine snuift ?
&
Hoe slecht is ketamine uberhaupt voor je neus ? ( Ik ga er zoiezo vanuit dat t niet helemaal gezond voor je neus is ).

thnx!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet... keta werkt helend... hoemeer je snuift hoe minder je voelt :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich daar zorgen om maken. Je moet toch wel een aantal jaren er dagelijks flinke hoeveelheden doorheen jagen wil je dat kapot maken.
F
FoxMulderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lysergine leest allemaal dingen die er niet staan lijkt t wel :(

Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketamine maakt niet zoveel uit voor je neus hoor :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
FoxMulder zei:
Lysergine leest allemaal dingen die er niet staan lijkt t wel :(

Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv.
Klik om te vergroten...

Lycergine vind dat je het gewoon moet DOEN pomp die keta erin en vertel ons wat je voelt, snuiven is niet mijn ding.

Ik pomp alles in mijn reet maak me nerges druk om want het is allemaal spatzuiver .... zo pakt lycergine het aan als je het echt wilt weten.

Vrede en peace ...

Stonie
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ja om je anus ofzo ?
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
FoxMulder zei:
Lysergine leest allemaal dingen die er niet staan lijkt t wel :(

Maar goed, voor de laatste keer : ik vroeg me alleen af hoe bijtend ketamine is. Als je bijv een hete peper op je tong legt, dan brand dat behoorlijk. Maar een hete peper zal niet je pasje opvreten zoals pep bijv.
Klik om te vergroten...

Uuuhhhh.... heb je het nou al gedaan? Het doet echt geen pijn ofzo hoor, ik heb laatst bv zout gesnoven, en daar had ik echt paar dagen last van :mrgreen: Maar keta is gewoon even een kriebel in je neus, en een paar minuten later proef je het achter in je keel, maar dat is juist geniaal!

Have fun!! Just do it! :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mwaah, ben niet echt fan van keta in je keel eigenlijk.. maar t snuiven valt idd goed mee.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha heb 3 grammetjes liggen dat word smulen :sunglasses:
k
ketabrooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wartaal zei:
Haha heb 3 grammetjes liggen dat word smulen :sunglasses:
Klik om te vergroten...


enn heb je er nog van gesmuld? ik had ook nog 4 gram liggen heb 2 gram lekker opgesmuld met vrienden.

kent iemand by the way keta meetings?
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#17
TechNora zei:
ik heb laatst bv zout gesnoven, en daar had ik echt paar dagen last van :mrgreen:
Klik om te vergroten...

..why?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
In een impulsieve bui doen mensen soms hele rare dingen.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zout opgelost in water schijnt te helpen tegen een verstopte neus als je het snuift, maar dat ga ik nu al een stukje minder snel proberen geloof ik..
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psy High zei:
TechNora zei:
ik heb laatst bv zout gesnoven, en daar had ik echt paar dagen last van :mrgreen:
Klik om te vergroten...

..why?
Klik om te vergroten...

Voor de film, we mochten niet echt iets snuiven, dus het moest met zout!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."