#1
Misschien komt dat kotsen wel doordat je evenwichtsorganen niet meer goed in werking zijn (vandaar de duizeligheid) en wanneer je evenwichtsorganen niet goed werken word je ontzettend misselijk en moet je bij bewegingen kotsen.
Zomaar een suggestie hoor! Ik heb niet zoveel verstand van K.
Zomaar een suggestie hoor! Ik heb niet zoveel verstand van K.

