Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskotsen en ketamine

kotsen en ketamine

20 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien komt dat kotsen wel doordat je evenwichtsorganen niet meer goed in werking zijn (vandaar de duizeligheid) en wanneer je evenwichtsorganen niet goed werken word je ontzettend misselijk en moet je bij bewegingen kotsen.

Zomaar een suggestie hoor! Ik heb niet zoveel verstand van K.
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bartyo zei:
Hmm, volgens mij is dit helemaal niet zo vreemd.
Het is natuurlijk niet erg gezond wat je doet.
Wanneer je Hannus' reportje over zijn k-hole leest, praat hij ook over kotsen.
No worries denk ik zo :)
Wel een reportje?
Klik om te vergroten...

Ik zal morgen nog een keer proberen in de k-hole te komen met max 250 mg...

De k-hole waar ik nu in kwam, was vaag, abstract (het begon met cijfers, letters, lichten en kleuren daarna kwam ik een donkere dimensie waar niet zo gek veel gebeurde, de sterrenstelsels en planeten heb ik nooit gezien) en ik heb zelfs identiteits verlies geleden...
gelukkig heb ik nooit het gevoel gehad dat het uren duurde, wel dat ik nooit meer terug zou gaan naar het normale leven. Ookal noem ik het niet echt een badtrip, pas na het kotsen werd het een bad trip...
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

ik heb gister 300-400 mg ketamine gebruikt over een periode van 30 minuten...

laatste wat ik at was een pizza om 20:00

ik kwam om 23:30 in de k-hole denk ik en rond 0:20 moest ik opeens kotsen...
ik bleef doorgaan met kotsen tot 1:30, ik heb nooit veel gekotst, mijn maag was leeg wat leide tot gal. Ik kotste dus de hele tijd gal, lekker geel en bitter...

Alles draaide hevig heen en weer toen ik uit de k-hole kwam, en als ik ging bewegen werd ik helemaal duizelig in mijn hoofd etc. Het leek wel alsof ik een koortsdroom had...

In ieder geval, wat moet ik doen om dat kotsten te stoppen???? volgens mij ben ik 1 van de weinige die heeft gekotst. Ik ga de volgende keer wel minder gebruiken, maar door al die verhalen hier van, jah je komt moeilijk in de k-hole ben ik door blijven neussprayen (hoe onmogelijk het ook was)...
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, volgens mij is dit helemaal niet zo vreemd.
Het is natuurlijk niet erg gezond wat je doet.
Wanneer je Hannus' reportje over zijn k-hole leest, praat hij ook over kotsen.
No worries denk ik zo :)
Wel een reportje?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
proberen in de k-hole te komen met max 250 mg...
Klik om te vergroten...

zal niet lukken naar mijn mening,toch niet al snuivend.maar wacht op je rapport ben benieuwd
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ook al dikwijls moeten overgeven, maar bij mij houdt 't wel na één keer overgeven op! Hoe 't komt weet ik ook niet, is nu toch al zo'n 3 weken geleden sinds het nog eens gebeurd is. Denk dat 't volkomen normaal is, vooral als je vlak ervoor iets gegeten hebt. Daarmee dat je voor operaties ook altijd nuchter moet blijven.

Alleen kan ik moeilijk geloven dat je met 400mg al een K-hole kan bereiken, ik gebruik nu mijn examens gedaan zijn zo goed als elke dag door de week ketamine, behalve tijdens 't weekend. Gisteren nog 1,2 gram afgewogen op m'n weegschaal, in 6 lijnen verdeeld. Eén linkerneusgat, één rechterneusgat, 5 minuten wachten, dan weer één linkerneusgat en één rechterneusgat, weer 5 minuten wachten, vervolgens weer één linkerneusgat en weer één rechterneusgat. Nog nooit heb ik met ketamine bijna dood-ervaringen gehad. Maar 1,2 gram is totnogtoe wel m'n absoluut 'record' om 't zo maar te noemen, volgende keer ga ik naar de 1,5 gram. Ik gebruik 't ook altijd vlak voor het slapengaan, de laatste keer dat ik dan nog eens gegeten is dan ook zo'n 5 uur geleden!

Soms moet ik overgeven bij nog maar 200mg, soms bij 500mg, zal wel een bepaalde reden hebben denk ik, maar is volgens mij bij ketamine wel normaal!
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer de dosis gewoon laag te houden, stop niet meer dan 50-70 mg per neus gat er in en wacht na elke frisse neus paar minuten, komt ie bij mij veel harder aan. :wave:

en ja dat kotsen kan je weinig aan doen denk ik, mischien glaasje koud water of beetje frisse lucht verder zal ik het niet weten.
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joe Gaetjens zei:
Heb ook al dikwijls moeten overgeven, maar bij mij houdt 't wel na één keer overgeven op! Hoe 't komt weet ik ook niet, is nu toch al zo'n 3 weken geleden sinds het nog eens gebeurd is. Denk dat 't volkomen normaal is, vooral als je vlak ervoor iets gegeten hebt. Daarmee dat je voor operaties ook altijd nuchter moet blijven.

Alleen kan ik moeilijk geloven dat je met 400mg al een K-hole kan bereiken, ik gebruik nu mijn examens gedaan zijn zo goed als elke dag door de week ketamine, behalve tijdens 't weekend. Gisteren nog 1,2 gram afgewogen op m'n weegschaal, in 6 lijnen verdeeld. Eén linkerneusgat, één rechterneusgat, 5 minuten wachten, dan weer één linkerneusgat en één rechterneusgat, weer 5 minuten wachten, vervolgens weer één linkerneusgat en weer één rechterneusgat. Nog nooit heb ik met ketamine bijna dood-ervaringen gehad. Maar 1,2 gram is totnogtoe wel m'n absoluut 'record' om 't zo maar te noemen, volgende keer ga ik naar de 1,5 gram. Ik gebruik 't ook altijd vlak voor het slapengaan, de laatste keer dat ik dan nog eens gegeten is dan ook zo'n 5 uur geleden!

Soms moet ik overgeven bij nog maar 200mg, soms bij 500mg, zal wel een bepaalde reden hebben denk ik, maar is volgens mij bij ketamine wel normaal!
Klik om te vergroten...

volgens mij heb je echt rotzooi,
hoe kun je nog een lijntje snuiven na 200 mg ketamine?
alles draait en je kan bijna niet meer bewegen....
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#9
hannus zei:
probeer de dosis gewoon laag te houden, stop niet meer dan 50-70 mg per neus gat er in en wacht na elke frisse neus paar minuten, komt ie bij mij veel harder aan. :wave:

en ja dat kotsen kan je weinig aan doen denk ik, mischien glaasje koud water of beetje frisse lucht verder zal ik het niet weten.
Klik om te vergroten...

ik heb een manier gevonden om het kotsen te stoppen,

iets op je zij liggen en je ogen zoveel mogelijk dicht houden en niet gaan lopen,

gister ook ik had 200-250 mg op, ik kwam niet in de k-hole jammer genoeg, ik meost opeens heel nodig zeiken, dus ik liep naar de wc en ik ging weer op bed liggen, toen was ik opeens duizelig, en ik denk dat ik door die duizeligheid ook moet kotsen...

gister niet gekotst, ik was super voorzichtig en bleef zo stil mogelijk liggen...
J
Joe GaetjensLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vintage zei:
Joe Gaetjens zei:
Heb ook al dikwijls moeten overgeven, maar bij mij houdt 't wel na één keer overgeven op! Hoe 't komt weet ik ook niet, is nu toch al zo'n 3 weken geleden sinds het nog eens gebeurd is. Denk dat 't volkomen normaal is, vooral als je vlak ervoor iets gegeten hebt. Daarmee dat je voor operaties ook altijd nuchter moet blijven.

Alleen kan ik moeilijk geloven dat je met 400mg al een K-hole kan bereiken, ik gebruik nu mijn examens gedaan zijn zo goed als elke dag door de week ketamine, behalve tijdens 't weekend. Gisteren nog 1,2 gram afgewogen op m'n weegschaal, in 6 lijnen verdeeld. Eén linkerneusgat, één rechterneusgat, 5 minuten wachten, dan weer één linkerneusgat en één rechterneusgat, weer 5 minuten wachten, vervolgens weer één linkerneusgat en weer één rechterneusgat. Nog nooit heb ik met ketamine bijna dood-ervaringen gehad. Maar 1,2 gram is totnogtoe wel m'n absoluut 'record' om 't zo maar te noemen, volgende keer ga ik naar de 1,5 gram. Ik gebruik 't ook altijd vlak voor het slapengaan, de laatste keer dat ik dan nog eens gegeten is dan ook zo'n 5 uur geleden!

Soms moet ik overgeven bij nog maar 200mg, soms bij 500mg, zal wel een bepaalde reden hebben denk ik, maar is volgens mij bij ketamine wel normaal!
Klik om te vergroten...

volgens mij heb je echt rotzooi,
hoe kun je nog een lijntje snuiven na 200 mg ketamine?
alles draait en je kan bijna niet meer bewegen....
Klik om te vergroten...

Rotzooi? Is anders toch getest op 85%, heb nu al aan zo'n 10 verschillende personen doorverkocht en nog geen enkele klacht gehad, integendeel zelfs!

En bij 200mg niet meer kunnen wandelen? Waar slaat dat nou op, nog nooit naar de wc gemoeten als je ketamine gesnoven hebt. Wandelen is een stuk moeilijker maar gaat nog altijd, alleen praten lukt mij niet meer, volledig verdoofd/verlamd van ketamine ben ik nog nooit geweest. En wat is er nou zo moelijk als je op voorhand uw lijnen klaarlegt om telkens bij te snuiven....?
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joe Gaetjens zei:
Rotzooi? Is anders toch getest op 85%, heb nu al aan zo'n 10 verschillende personen doorverkocht en nog geen enkele klacht gehad, integendeel zelfs!

En bij 200mg niet meer kunnen wandelen? Waar slaat dat nou op, nog nooit naar de wc gemoeten als je ketamine gesnoven hebt. Wandelen is een stuk moeilijker maar gaat nog altijd, alleen praten lukt mij niet meer, volledig verdoofd/verlamd van ketamine ben ik nog nooit geweest. En wat is er nou zo moelijk als je op voorhand uw lijnen klaarlegt om telkens bij te snuiven....?
Klik om te vergroten...

Je doet toch iets fout dat je 1,2 gram 85% zuivere ket wegsnuift en niet in de k-hole beland.
Uit je verhaal maak ik op dat je lijnen van 200 mg snuift, dit is erg veel, neemt je neus niet in 1 keer op.

Enige wat ik je kan zeggen is: koop het apotheek huismerk neusspray (2 euro 80, zie neusspray topic), los 2,8 gram op in 10 ml water en spray elke 5 minuten in beide neusgaten. Blijft doorgaan totdat je wegvalt...
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik word elke keer misselijk en voel me echt ziek na afloop.
heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij is het puur een kwestie of het je ligt of niet, een vriend van mij moet ook steeds kotsen, en nu doet ie t dus niet meer. En hij gebruikt hetzelffde spul als wij, en niet in grotere hoeveelheden.

Misschien eens testen met veel/weinig eten, drinken enz. :confused:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk is het ook wel bekend dat de negatieve symptomen van ketamine misselijkheid, duizeligheid en vermindering van coördinatie zijn. Het beste is eigenlijk om een paar uur van te voren een normale maaltijd te eten, en daarna niet meer (een uurtje of 3/4 van te voren).

Duizeligheid heeft vaak toch wel temaken met evenwichtsorganen en braken zie je daar ook vaak bij voorkomen, maar het ligt er inderdaad net aan hoe het valt.
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel herkenbaar... heb me er ook zo beroerd van gevoeld...
Maar echt veel kan je er denk niet tegen doen... de een kan er beter tegen dan de ander denk.. maar zowiezo moet je 't wel op een nuchtere maag doen.. anders ga je hoe dan ook over je nek...
V
VintageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het volgende ondervonden,

als je ketamine hebt gesnoven moet je gewoon ten alle tijden op je bed blijven liggen, ik ging een keer naar de wc na 250 mg te hebben gesnoven en ik ging weer duizelig en misselijk in bed liggen, ik moest niet kotsen maar dit kwam omdat ik me dus zo stil mogelijk liet liggen en zoveel mogelijk mijn ogen dicht hield.

ik heb eergister ook ketamine intramusculair geinjecteerd. Hierbij ondervond ik dat ik juist niet misselijk werd en zelfs kon eten en fietsen na 1,5 uur. Alles was ook minder draaierig dan na het snuiven en je hebt geen vieze smaak in je mond en neus. Het werkt ook net iets sneller uit.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word ook altijd misselijk van keta, daarom laat ik het voortaan maar staan... :kots:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan het gewoon niet zijn dat men moet kotsen omdat er te weinig tijd verstreken is sinds de laatste maaltijd?

Mijn eerste keer K had ik maar 4 uur gewacht na het eten, en nadien werd ik misselijk.

Alle andere keren minsten 6 à 7 uur gewacht en ik ben nooit meer misselijk geweest van de overheerlijke K :hearteyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#19
vorige keer 350 mg gesnoven en had echt helemaal nergens last van, had nog wel een brandende maag van een pizza salami, maar eenmaal aan de K begonnen een compleet verdoofd gevoel waar misselijkheid niet in voorkwam. :grin:
s
sneakersupplierLid
01-01-2024, 00:00
#20
wholesale shoes (sneaker)nike,bape,jordan shoes

Thanks,i like it!
website: Nike Air Force Ones

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."