#1
is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
het is geweldig mysterieus, je gedachtes gaan in vrije gang, je kan alles visualiseren wat je wilt, maar je moet er maar net mee om kunnen gaan en er van houdencropp zei:is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
underworld zei:DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
DrippTone zei:underworld zei:DrippTone zei:Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P
DrippTone zei:Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P
Volgende keer beter dan, op naar de k-hole.![]()
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?underworld zei:maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
87%, is hele goede keta, wij zijn alleen een beetje extreemDebris zei:Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?underworld zei:maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."