Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsk-hole

k-hole

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
is dat eigenlijk wel grappig, een k-hole?
Klik om te vergroten...
het is geweldig mysterieus, je gedachtes gaan in vrije gang, je kan alles visualiseren wat je wilt, maar je moet er maar net mee om kunnen gaan en er van houden :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
Klik om te vergroten...

nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
DrippTone zei:
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
Klik om te vergroten...

nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
underworld zei:
DrippTone zei:
Elk lijntje voorbij de eerste 100 mg vind ik minder en minder leuk. Denk dat het dan niet zo mijn ding is. :P
Klik om te vergroten...

nja elk lijntje daarna word steeds verdovender, steeds schever zijn hehe, maar op een gegeven moment na een paar flinke lijnen ga je een grens over naar het dissasociatieve gedeelte, en dan begint het interesant te worden, maar daar kun je pas over oordelen als je het daadwerkelijk hebt meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Ok, dat wist ik niet. Op hoeveel mg licht dat punt gemiddelt? Of is daar geen gemiddelde voor? :P
Klik om te vergroten...

nja dat verschilt per persoon natuurlijk, hoe vaak je het doet, wat voor immuun je ervoor heb in dat geval, hoe zwaar en gevoelig je bent zal ook wel meetellen.
wat wij meestal doen om in de buurt van de k-hole komen is om de 10 minuten een redelijk forse lijn te snuiven en dit aanhoudt totdat je over die grens getrokken wordt. net als je voelt dat je echt in de buurt ervan komt, dat de ketamine echt heel zwaar en drukkend werkt, en je neemt dan die laatste lijn,
dan zit je erin :)
wij hebben daarvoor meestal minimaal een halve gram weggewerkt.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Ach kut he, dan zat ik dus net voor die grens. Ik dacht van als het nu nog erger word dan vind ik het niet chill meer, dus heb ik niet nog een lijn genomen. :P

Volgende keer beter dan, op naar de k-hole. :grin:
Klik om te vergroten...

ik zou je wel aanraden dan te gaan liggen op je bed :grin:
en ogen dicht :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben dan weer bang om mezelf kapot te snuiven, want van 3 puntjes viel ik al om, laat staan als ik een lijn leg...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nooit K-hole geweest, maar ik vind vlak daar voor het gebied ook nog best fijn. Dat je wel echt helemaal scheef bent en gevoelloos en dat je jezelf voelt wegglijden of schuiven, en dat je dat dan ook echt ziet, maar verder dan dat nog niet gegaan. Ga toch eens proberen gewoon door en door te gaan.. klinkt eigenlijk ook wel interessant om een keer mee te maken.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Klik om te vergroten...
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
underworld zei:
maar als ik voor de khole ga dan gebruik ik ook echt een aardige hoeveelheid, als ik met een vriend voor de khole ga dan gaat er makkelijk anderhalf gram op in een avond
Klik om te vergroten...
Anderhalve gram is echt wel véél. Zal wel niet zo'n goeie ket zijn dan. Op hoeveel is hij getest?
Klik om te vergroten...
87%, is hele goede keta, wij zijn alleen een beetje extreem :wink:
dan zijn we denk ik 10 uur bezig.
ik heb ook een aardig hoge tolerantie ervoor gekregen.. daar ligt het ook aan
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het laatste wat ik kan herrineren voordat alles kortstondig op zwart ging voor het begin van de droom, was dat ik een bolletje was terwijl m'n lichaam als een reusachtige waterzak aanvoelde.

K-hole is bij lange na niet zo heftig als men vaak denkt, de verdoving en kalmte is zò sterk dat je je echt niet ongemakkelijk voelt, laat staan angstig. Bovendien ben je een bewustzijn zonder lichaam. Over het algemeen zou je kunnen zeggen dat hoe lichamelijker een middel voelt, des te groter de kans op angst. Denk maar eens aan plots teveel gerookte wiet of teveel coke.

Net als met gewone dromen zijn de vormen van die wereld precies zo als in deze wereld. het is het lot van de verbeelding die hoogtij viert, er trekt een hoop aan je voorbij en het kan weken duren voordat je je plots weer bepaalde passages kunt herrineren.

Als je het hebt over ervaringen als in je graf liggen terwijl je toch op de aarde kunt kijken, klinkt dat misschien heftig. Maar in het geval van Ketamine weet je dat het een zeer kalme mystieke ervaring is als je er zelf inzit. Ook niet iets wat nog invloed heeft op je werk de volgende dag bijvoorbeeld, de kans op dagdromen en aandacht die ergens anders is daarintegen wel. :wink:

De kans dat je in herhaaldelijk gedrag valt acht ik vele malen groter dan dat je door een onprettige K-hole ver bij K wegblijft. Wat men ook nog weleens vergeet is dat je zoiets kunt hebben van 'tja, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, gewoon neutraal eigenlijk'. En dan blijft de ontsnapping aan de werkelijkheid als enige herrinering achter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."