Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSetting

Setting

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga binnenkort een kijken of ik dit kan gaan gebruiken.

Maar ik kon nergens duidelijk iets vinden over de setting. Dit word de eerste keer voor Ketamine. Wat is nou de beste setting om het gevoel helemaal op te nemen ? Een druk feest of thuis chill ?

thnx
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
is er ook nog een bepaal eten of drinken wat onder ketamine een absolute aanrader is ? en welke muziek werkt het beste ? ( ben voor vrijwel alle muziek in )
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis chill.

Vooral omdat je er eerst even achter moet komen wat verschillende doseringen met je doen is het wat prettiger als je dat thuis doet.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thuis chill met een lekker muziekje erbij :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je het in een bommetje doet lege maag maar als je het snuift maakt het niet echt veel uit.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk vind ik de drip fucking smerig, cola helpt er echt heel erg tegen, dus kan je niet tegen de drip, drink cola! En muziek, ja rustige muziek.. The Beatles, Eddie Vedder etc, gewoon niet-chaotische muziek
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
muziek? dubstep :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
druk is inderdaad niet goed,ik heb een stuk of 6/7 keer ket gebruikt,en de laatste keer(ong. 1.5 jaar geleden) ging ik een beetje bad-achtige.omdat er 1 iemand aan het rappen was,de andere zat tegen me te praten,en er zat nog een klein kind doorheen te schreeuewn. ik kreeg soort schokjes,en zag alles een beetje slow motion leek wel,soort golven die over me heen komen.en k hoorde alles ineens heel raar. ik heb ook last van panic-attacks,dus ik ben natuurlijk meer vatbaar voor zulke tafrelen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wobble zei:
muziek? dubstep :grin:
Klik om te vergroten...
haha, kon niet missen.

wat is trouwens beter om te doen om te beginne, volle of lege maag ?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
wobble zei:
muziek? dubstep :grin:
Klik om te vergroten...

progressive house is het ultiemst ervoor hoor :wink: dan wordje compleet meegezogen in het verhaal..
probeer maar is een global underground cd te luisteren :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben steeds meer en meer van mening dat Ketamine meer een chill en tripdrug is en meer voor thuis. Vooral bij het hebben van waanzinnige trips en erna (wanneer ik niks waard ben) dan zou ik liever thuis zijn.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis! Ik word er op de een of andere manier zo gaar van dat ik echt geen lichaamsdeel meer kan bewegen. Daarnaast lekker vrolijk muziekje (manu chao is altijd lekker veilig, vrolijk gevoel gegarandeerd) en genoeg water om de ranzige zooi achter in je keel weg te spoelen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ergens waar je rustig kan liggen met zo weinig mogelijk mensen in de buurt, ik heb het idee dat verder van de realiteit kan dwalen als je alleen bent en het stil is.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen in een bed met een dekentje over je heen (voor die heerlijke verwarring over hoe dat dekentje nou in elkaar zit en hoe het moet liggen) in een donkere kamer zonder andere mensen. Zorg dat er zo min mogelijk variatie in licht en geluid is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."