Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe helft vergeten van je ketaminetrip

De helft vergeten van je ketaminetrip

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel vaak nadat ik ketamine heb gesnoven merk ik achteraf dat de helft van de trip me ontgaan is. Ik kan me daar dan echt niets van herinneren. Zijn er meer mensen die daar last van hebben en zijn er manieren om dat tegen te gaan?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niemand? :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou nooit mezelf alleen een K-hole insnuiven, zie nou dat je stikt in je eigen braaksel of jezelf verwondt (best moeilijk denk ik) ofzo, dat zou wel lullig zijn. Gewoon zorgen voor een rustige omgeving.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
beetje fout advies, maar na meerdere weken bouw je een tolerantie op waardoor je er beter mee om kan gaan..
plus wil je even zeggen hoeveel je gebruikt, in wat voor situatie of met andere middelen erbij?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het altijd met keta, het maakt niet uit hoe veel ik neem of wat ik erbij neem. Ook als ik verder nuchter ben vergeet ik de helft... Wel merk ik dat het veel erger is als er ook alcohol of wiet in het spel is. Over het algemeen werk ik zo'n 200 mg in een keer weg, waarna ik gewoon wacht tot het uitgewerkt is zonder bij te pakken. Misschien een idee om rustiger te beginnen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
pak je het snuivend? ik raad je aan om met kleine lijntjes te beginnen, 50-100 mg aangezien je waarschijnlijk toch niet zoveel tolerantie hebt, en om het half uur/uur hetzelfde pakken, dan bouwt het geleidelijk op en onthoud je meer.
maar het is zowieso niet ongebruikelijk dat je stukken vergeet.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: we have won many repeat customers

Ik vergeet ook wel stukken van ketamine trips.

Maar zoals underworld al zegt, kun je het beter langzaam opbouwen, zodat je het beter onthoudt.
Dat vind ik zelf het relaxte van Ketamine, dat je het kan opbouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dat niet echt zo gemerkt tijdens mijn ketaminetrip, maar wel de dag erna. Ik wist niet goed meer wat ik de afgelopen dagen allemaal had gedaan en moest echt goed nadenken om me dat weer te herinneren. Normaal heb ik daar geen last van, dus het viel me op dat het de dag na mijn ketaminetrip was :P
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.

Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Van een K-hole vergeet ik ook echt het merendeel van de ervaring ofzo, maar wat ik me er van kan herinneren is wel altijd fucking spacend. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
tripkop zei:
Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.

Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
Klik om te vergroten...

Echt? Ik heb nog nooit gehoord van ketamine - 2cb combi, heb je daar wat meer informatie over?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vraag dripptone, die zal er wel raad mee weten.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
tripkop zei:
Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.

Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
Klik om te vergroten...

Echt? Ik heb nog nooit gehoord van ketamine - 2cb combi, heb je daar wat meer informatie over?
Klik om te vergroten...
het is echt een aanrader hoor, normaal is de khole een visualisatie die ontstaat uit alles en niets (yin-yang) oftewel zwart wit waaruit alles opgebouwd is, maar de 2cb geeft een heel aura aan warmte, kleuren en maakt de hole gestroomlijnder (normaal kan het af en toe nogal wat kil overkomen).
tripreport:
https://www.erowid.com/experiences/exp.php?ID=1977
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankje :) Dit ga ik echt eens proberen, klinkt zeer fijn :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
Sublimo zei:
tripkop zei:
Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.

Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
Klik om te vergroten...

Echt? Ik heb nog nooit gehoord van ketamine - 2cb combi, heb je daar wat meer informatie over?
Klik om te vergroten...
het is echt een aanrader hoor, normaal is de khole een visualisatie die ontstaat uit alles en niets (yin-yang) oftewel zwart wit waaruit alles opgebouwd is, maar de 2cb geeft een heel aura aan warmte, kleuren en maakt de hole gestroomlijnder (normaal kan het af en toe nogal wat kil overkomen).
tripreport:
https://www.erowid.com/experiences/exp.php?ID=1977
Klik om te vergroten...

Mijn K-hole is niet zwart/wit, wel rood/zwart. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Mijn K-hole is niet zwart/wit, wel rood/zwart. :grin:
Klik om te vergroten...
nja was meer soort van om het algehele ding uit te leggen, voor iedereen is ze khole natuurlijk zijn eigen perceptie, maar ging er meer om uit te leggen dat het 2 kanten zijn :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
W.F.L. zei:
Mijn K-hole is niet zwart/wit, wel rood/zwart. :grin:
Klik om te vergroten...
nja was meer soort van om het algehele ding uit te leggen, voor iedereen is ze khole natuurlijk zijn eigen perceptie, maar ging er meer om uit te leggen dat het 2 kanten zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm, ik ben echt benieuwd hoe k-hole is, heb je niet enorm last van geheugenverlies daarna ? Of valt dat mee ?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Hmm, ik ben echt benieuwd hoe k-hole is, heb je niet enorm last van geheugenverlies daarna ? Of valt dat mee ?
Klik om te vergroten...

meestal vergeet je het allemaal weer, vooral in het begin, maar na een tijdje raak je er wat getrainder in om sleutelgebeurtenissen te onthouden, waardoor je het algemene plaatje weer herinnert.
maar je hoeft maar een klein dingetje van je khole onthouden wat al een grote voldoening kan geven erna..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan ga ik het eens doen, het juiste moment uitzoeken en zorgen dat ik iemand bij heb :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Dan ga ik het eens doen, het juiste moment uitzoeken en zorgen dat ik iemand bij heb :grin:
Klik om te vergroten...
om een khole te bereiken vind ik andere mensen erbij eigenlijk maar onhandig, het is een ervaring waarin je helemaal in jezelf zit, onderbewust houd je altijd rekening met dat er nog iemand in de kamer is die toekijkt.

de beste manier om een khole op te zoeken is in een bed in een vertrouwde veilige omgeving, met wat heerlijk diepe muziek..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."