#1
Heel vaak nadat ik ketamine heb gesnoven merk ik achteraf dat de helft van de trip me ontgaan is. Ik kan me daar dan echt niets van herinneren. Zijn er meer mensen die daar last van hebben en zijn er manieren om dat tegen te gaan?
tripkop zei:Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.
Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
het is echt een aanrader hoor, normaal is de khole een visualisatie die ontstaat uit alles en niets (yin-yang) oftewel zwart wit waaruit alles opgebouwd is, maar de 2cb geeft een heel aura aan warmte, kleuren en maakt de hole gestroomlijnder (normaal kan het af en toe nogal wat kil overkomen).Sublimo zei:tripkop zei:Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.
Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
Echt? Ik heb nog nooit gehoord van ketamine - 2cb combi, heb je daar wat meer informatie over?
underworld zei:het is echt een aanrader hoor, normaal is de khole een visualisatie die ontstaat uit alles en niets (yin-yang) oftewel zwart wit waaruit alles opgebouwd is, maar de 2cb geeft een heel aura aan warmte, kleuren en maakt de hole gestroomlijnder (normaal kan het af en toe nogal wat kil overkomen).Sublimo zei:tripkop zei:Dat is spijtig genoeg vrij normaal bij ketamine, zeker naarmate je het vaker doet ga je je steeds minder herinneren.
Combineren met 2cb (en ik neem aan dat dit ook voor andere 2c's geldt) zorgt er bij mij overigens voor dat ik veel sneller in een khole beland, die khole veel kleurrijker en positiever getint is én dat ik er zo goed als alles van onthoud. Aanrader!
Echt? Ik heb nog nooit gehoord van ketamine - 2cb combi, heb je daar wat meer informatie over?
tripreport:
https://www.erowid.com/experiences/exp.php?ID=1977
nja was meer soort van om het algehele ding uit te leggen, voor iedereen is ze khole natuurlijk zijn eigen perceptie, maar ging er meer om uit te leggen dat het 2 kanten zijnW.F.L. zei:Mijn K-hole is niet zwart/wit, wel rood/zwart.![]()
underworld zei:nja was meer soort van om het algehele ding uit te leggen, voor iedereen is ze khole natuurlijk zijn eigen perceptie, maar ging er meer om uit te leggen dat het 2 kanten zijnW.F.L. zei:Mijn K-hole is niet zwart/wit, wel rood/zwart.![]()
![]()
Sublimo zei:Hmm, ik ben echt benieuwd hoe k-hole is, heb je niet enorm last van geheugenverlies daarna ? Of valt dat mee ?
om een khole te bereiken vind ik andere mensen erbij eigenlijk maar onhandig, het is een ervaring waarin je helemaal in jezelf zit, onderbewust houd je altijd rekening met dat er nog iemand in de kamer is die toekijkt.Sublimo zei:Dan ga ik het eens doen, het juiste moment uitzoeken en zorgen dat ik iemand bij heb![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."