Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe helft vergeten van je ketaminetrip

De helft vergeten van je ketaminetrip

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
underworld zei:
Sublimo zei:
Dan ga ik het eens doen, het juiste moment uitzoeken en zorgen dat ik iemand bij heb :grin:
Klik om te vergroten...
om een khole te bereiken vind ik andere mensen erbij eigenlijk maar onhandig, het is een ervaring waarin je helemaal in jezelf zit, onderbewust houd je altijd rekening met dat er nog iemand in de kamer is die toekijkt.

de beste manier om een khole op te zoeken is in een bed in een vertrouwde veilige omgeving, met wat heerlijk diepe muziek..
Klik om te vergroten...

Ik heb wel een kameraad waarbij ik mij voor een volle 100 % op mijn gemak voel, wij delen al die dingen samen en schamen ons nergens voor. Het is gewoon niet handig om het in je eentje te doen. De meeste ongevallen bij ketamine gebeuren doordat mensen in k-hole zitten en vanalles beginnen om te stoten en zich daaraan bezeren, bovendien woon ik thuis en lijkt het me niet zo geslaagd moest iemand me zo vinden in mijn bed. Ze zouden niet weten wat scheelt en ik zou terug nuchter worden in het ziekenhuis... Vandaar dat ik mijn beste kameraad erbij wil hebben :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."