#1
underworld zei:om een khole te bereiken vind ik andere mensen erbij eigenlijk maar onhandig, het is een ervaring waarin je helemaal in jezelf zit, onderbewust houd je altijd rekening met dat er nog iemand in de kamer is die toekijkt.Sublimo zei:Dan ga ik het eens doen, het juiste moment uitzoeken en zorgen dat ik iemand bij heb![]()
de beste manier om een khole op te zoeken is in een bed in een vertrouwde veilige omgeving, met wat heerlijk diepe muziek..
Ik heb wel een kameraad waarbij ik mij voor een volle 100 % op mijn gemak voel, wij delen al die dingen samen en schamen ons nergens voor. Het is gewoon niet handig om het in je eentje te doen. De meeste ongevallen bij ketamine gebeuren doordat mensen in k-hole zitten en vanalles beginnen om te stoten en zich daaraan bezeren, bovendien woon ik thuis en lijkt het me niet zo geslaagd moest iemand me zo vinden in mijn bed. Ze zouden niet weten wat scheelt en ik zou terug nuchter worden in het ziekenhuis... Vandaar dat ik mijn beste kameraad erbij wil hebben