Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeisje snuift overdosis (china)

meisje snuift overdosis (china)

68 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Debris zei:
Chris Pontius zei:
jason- zei:
dit is volkomen nep al was het keta dan voel je het vrijwel direct ik denk meer dat het iets anders was en ze stond daarna gewoon nog op :(
Klik om te vergroten...
het was keta en ze is dood.
Klik om te vergroten...
Bron?
Klik om te vergroten...
ik denk dat je af en toe ook gewoon dingen kunt geloven die op het net staan...
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Debris zei:
Chris Pontius zei:
het was keta en ze is dood.
Klik om te vergroten...
Bron?
Klik om te vergroten...
ik denk dat je af en toe ook gewoon dingen kunt geloven die op het net staan...
Klik om te vergroten...

Niet als ze compleet onlogisch klinken om de volgende redenen:
-Je neusslijmvlies kan maar een beperkte hoeveelheid ketamine in één keer opnemen
-hierdoor ging het merendeel dus gewoon door naar haar maag waar het als orale dosis 4 keer minder effectief werkt
-de medische dosis voor verdoving met ketamine een stuk hoger ligt dan een recreatieve dosis, en ketamine op die manier gebruikt wordt omdat het als een relatief veilige stof wordt beschouwd
-de kans groot is dat iemand die bereid is zo'n domme weddenschap aan te gaan waarschijnlijk geen ketamine-newbie zal zijn en er dus rekening moet gehouden worden met mogelijke tolerantie

Mijn mening: het lijkt obsceen, maar uiteindelijk is het gewoon een orale dosis van max. een paar gram en daar ga je misschien wel voor een tijdje out van maar dood ben je dan nog lang niet.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie weet waren er ook andere middelen dan ketamine actief in haar lichaam, misschien had ze iets anders onder de leden... wie weet.

Ik vind het fijt dat het gefilmd en op internet geplaatst word zowizo sneu. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het ergste lijkt me nog wel je gehele neusholte gevuld met kurkdroog poeder...
mocht ze zijn overleden, dan heeft ze daar vast niet veel van mee gekregen.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou het is een lange lijn maar ik denk echt niet dat ze er aan overleden is. Er is geen enkel officieel nieuwsbericht geplaatst over dat meisje. Dat linkje dat geplaatst werd is van een site over drugs zoals deze maar dan internationaal.

Je lichaam bouwt zo'n tolerantie op tegen ketamine. Waar sommige mensen al helemaal ver heen raken van een mespuntje moet ik toch wel minstens 3 dikke vette lijnen nemen voordat ik wat voel. Die chick zal dan vast ook wel het een en ander gewend zijn.
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat geld wat ze op het eind krijgt heeft ze ook geen flikker aan gehad :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmmm

Erowid:
2-(2-Chlorophenyl1)-(methylamino)-cyclohexanone hydrochloride
M.W. - 274.2 C13H16CINO-HCL
LD50 (IPR-MUS): 400 mg/kg, LD50 (IVN-MUS): 77 mg/kg.
white solid - melting point 266*C - non-flammable.
Solubility: water 20g/100ml
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus, wat een lijn.

Ik wist trouwens niet dat ketamine legaal was in china...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
hmmm

Erowid:
2-(2-Chlorophenyl1)-(methylamino)-cyclohexanone hydrochloride
M.W. - 274.2 C13H16CINO-HCL
LD50 (IPR-MUS): 400 mg/kg, LD50 (IVN-MUS): 77 mg/kg.
white solid - melting point 266*C - non-flammable.
Solubility: water 20g/100ml
Klik om te vergroten...

Begrijp ik het goed en moet iemand van 50 kg 20 gram slikken om een OD te krijgen?

Hmm.

Als ze dan toch dood gegaan is, was het wellicht iets anders dan een overdosis. Wat die lijn ook was, 20 gram lijkt het me echt niet te zijn. Zowiezo vind ik het filmpje al erg ongeloofwaardig, als je zo een hoeveelheid snuift, kun je dan nog wel rechtstaan daarna? Dat vind ik een beetje raar.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spor zei:
Jezus, wat een lijn.

Ik wist trouwens niet dat ketamine legaal was in china...
Klik om te vergroten...
Overvalletje hier, overvalletje daar, en de keta hebben we voor elkaar.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
...
___
Computer games doesn't affect children.
If Pacman had affected us when we were kids,
we would all be running in dark rooms,
swallowing magic pills
and listening to repetitive electronic music nowaday
Klik om te vergroten...

Well, i don't know about you: but i love swallowing magic pills, while listening to repetitive electronic music while im running (or jumping) around in a darkened room, nowadays
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pontius, ketamine is echt legaal daar.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me waarschijnlijker dat ze er in gestikt is dan dat ze een overdosis heeft gekregen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verschrikkelijk dom van d'r.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een verspilling van de ketamine :)

Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze dood maar die kerels rond haar zijn ook wel gore klootzakken he... Iedereen weet dat zoeen lijn niet goed is, ik had allang gezezgd: Meisje stop daarmee. In het begin twijfelt ze nog duidelijk, ik snap niet dat je iemand zo zijn graf in duwt en dan nog rustig slaapt... Oke het is haar schuld maar die kerels hadden haar moeten stoppen...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Pontius, ketamine is echt legaal daar.
Klik om te vergroten...
maar dat rijmt niet
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pammer zei:
Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
Klik om te vergroten...

Wat is de medische indicatie daarvan dan ?
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Pontius, ketamine is echt legaal daar.
Klik om te vergroten...
maar dat rijmt niet
Klik om te vergroten...

In China is Ket vrij verkrijgbaar,
omwille van haar verdovende kwaliteiten.
Het meisje was een ware winnaar,
die nu met haar geld kan gaan smijten,
wanneer zij haar laatste reis gaat maken,
aan de overkant van de Styx moet geraken.
T
Tim-TimLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja dat is wel heel stom natuurlijk, maar typisch gevalletje van uitgetript!
het is trouwens wel echt zonde in ene zo'n balk naar binne te nippen ik zou het verdelen over meerdere lijntjes waar ik dan langer mee kan doen :mrgreen:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
vind het vreem alsje zo'n lijn op een bar neerlegt er niemand aan de andere kant begint te snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."