#1
Ik heb ze beter gehoord, maar voor deze keer maak ik een uitzondering
.

In Belgie en Nederland zijn er helaas ook al jongeren van die leeftijd aan de ketamine.de politie heeft zelfs al 13 jarigen opgepakt, omdat ze Ketamine aan het snuiven waren.
Debris zei:Bekijk het paddoverbod, het meisje is zo dom geweest om ergens vanaf te springen. Op ketamine en LSD (geen ervaring met paddo's) vind ik het ook wel eens leuk om een sprongetje te maken. Maar dan zijn het altijd sprongen van maximaal 0.5meter hoog van een heuveltje zand (waarschijnlijk ook omdat het al geweldig hoog voelt, net alsof je een bungeejumper bent). Ik hou me bewust van het feit dat ik onder invloed ben niet betekend dat ik alles kan. Nuchter spring je niet van een brug af, dus waarom zou je in godsnaam dat onder invloed doen? Grenzen verleggen, natuurlijk. Maar hou 't reëel.
Als iemand onder alcohol ineens voor een auto springt heet het een zelfmoord en wordt alcohol niet verboden...
*Ik denk dat ik hier een apart topic over ga maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."