Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeisje snuift overdosis (china)

meisje snuift overdosis (china)

68 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legaal of niet, hopelijk (maar waarschijnlijk niet, China is vreselijk imo) leren ze hun lesje en geven ze 's VOORLICHTING over drugs. Legaal of niet, maakt niet uit! Druggebruik in China is ONGELOOFLIJK strafbaar. Paar gram wiet als buitenlander kan je executie betekenen. En betekent dit ook wel. Net voor ik uit Japan vertrok zo'n maand of twee geleden, stond heel Japan in rep en roer. 't Ging beetje zo, las ik in de krant:

''Hallo, China? Waar zijn die oudere mannen die jullie kwamen bezoeken?''
-''Drugs. Dood. Ophanging. Ons een zorg, hou ze bij.''

China zal nooit spreken over de gevaren van ketamine. Toch niet openlijk. Zeker niet tegen jeugd, en absoluut niet over ketamine.
Tenslotte zijn Chinezen ook gewoon waaghalzen die stoer willen doen. En ja, dat kan je more or less over één kam scheren, imo. Daag ze uit, en ze doen alles.
Het meisje had volgens mij geen idee. Ik hoef het filmpje niet te zien, ik vind het verschrikkelijk voor d'r.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit. Zoals wij ketanest, ketalar, ketaset enal kennen.
Ze moeten het dus daar ook uitkoken en ik denk dat het niet 'minder' straf is als dat ze 'hier' hebben. Waarschijnlijk weegt die 40-50kg waarmee 16gr - 20 gr genoeg is voor een LD50, en dan heb ik het over ORAAL. Bij snuiven is de LD50 altijd lagere dosis.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Pammer zei:
Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
Klik om te vergroten...

Wat is de medische indicatie daarvan dan ?
Klik om te vergroten...
ik heb hem ook liever zonder zo'n apotheker er omheen :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aldous zei:
Sublimo zei:
Pammer zei:
Ketamine wordt daar vrij verkocht in apothekers in een spuit.
Klik om te vergroten...

Wat is de medische indicatie daarvan dan ?
Klik om te vergroten...
ik heb hem ook liever zonder zo'n apotheker er omheen :wink:
Klik om te vergroten...

Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon benieuwd wat voor medische indicatie hij eraan geeft. Want ketamine is niet vrij verkrijgbaar in de apotheek.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#5
waar the fuck gaat het heen met de wereld
ik zie:
1. een filmpje waarop een onzeker meisje van hoogstens 18 een enorm ongezonde hoeveelhgeid snuift,
2. een een hele groep omstanders waarvan er niet één iets zegt van het gevaar van zo'n hoeveelheid
3. mensen die het arme kind een hoer gaan noemen en roepen dat ze moet sterven... wat vinden sommige mensen zichzelf stoer hier. stel je voor dat je dochter ooit eens op een feestje zoiets stoms doet en het niet overleefd. moet je jou eens zien op haar begravenis ("sterf, hoer!"?)
4. en zo kan ik nog zeeer lang doorgaan :wave:
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Wat een verspilling van de ketamine :)

Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze dood maar die kerels rond haar zijn ook wel gore klootzakken he... Iedereen weet dat zoeen lijn niet goed is, ik had allang gezezgd: Meisje stop daarmee. In het begin twijfelt ze nog duidelijk, ik snap niet dat je iemand zo zijn graf in duwt en dan nog rustig slaapt... Oke het is haar schuld maar die kerels hadden haar moeten stoppen...
Klik om te vergroten...

My thoughts..
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
gamezz zei:
vind het vreem alsje zo'n lijn op een bar neerlegt er niemand aan de andere kant begint te snuiven.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk zou ik er niet om moeten lachen maar ik kon het toch niet laten :tongueout:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die lijn was wel meer dan een paar gram, zo te zien.

Olle
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#9
" stel " even dat het nep was...

Welk product kan je zo'n gigantische lijn van leggen zonder irritatie of ongewenst effect? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."