#1
Legaal of niet, hopelijk (maar waarschijnlijk niet, China is vreselijk imo) leren ze hun lesje en geven ze 's VOORLICHTING over drugs. Legaal of niet, maakt niet uit! Druggebruik in China is ONGELOOFLIJK strafbaar. Paar gram wiet als buitenlander kan je executie betekenen. En betekent dit ook wel. Net voor ik uit Japan vertrok zo'n maand of twee geleden, stond heel Japan in rep en roer. 't Ging beetje zo, las ik in de krant:
''Hallo, China? Waar zijn die oudere mannen die jullie kwamen bezoeken?''
-''Drugs. Dood. Ophanging. Ons een zorg, hou ze bij.''
China zal nooit spreken over de gevaren van ketamine. Toch niet openlijk. Zeker niet tegen jeugd, en absoluut niet over ketamine.
Tenslotte zijn Chinezen ook gewoon waaghalzen die stoer willen doen. En ja, dat kan je more or less over één kam scheren, imo. Daag ze uit, en ze doen alles.
Het meisje had volgens mij geen idee. Ik hoef het filmpje niet te zien, ik vind het verschrikkelijk voor d'r.
''Hallo, China? Waar zijn die oudere mannen die jullie kwamen bezoeken?''
-''Drugs. Dood. Ophanging. Ons een zorg, hou ze bij.''
China zal nooit spreken over de gevaren van ketamine. Toch niet openlijk. Zeker niet tegen jeugd, en absoluut niet over ketamine.
Tenslotte zijn Chinezen ook gewoon waaghalzen die stoer willen doen. En ja, dat kan je more or less over één kam scheren, imo. Daag ze uit, en ze doen alles.
Het meisje had volgens mij geen idee. Ik hoef het filmpje niet te zien, ik vind het verschrikkelijk voor d'r.
