Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeisje snuift overdosis (china)

meisje snuift overdosis (china)

68 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ze beter gehoord, maar voor deze keer maak ik een uitzondering :openmouth: .
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sow dan ben je ook helemaal gek ...... mag het niet zeggen maar zoiets is vragen om de dood :wave:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrij realistische BDE, dat dan weer wel...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met een maat al eens een discussie gevoerd over dit filmpje. We zijn tot de conclusie gekomen dat het filmpje niet nep is, maar het meisje nog steeds leeft. Een overdosis ketamine is vrij hoog en zul je met veel moeite door je neus krijgen. De lijn is trouwens veel langer dan 1meter, ik zou eerder gaan voor 3 meter. Voor zover officiële berichten melden (en ik weet) zijn er ook nog geen doden van ketamine geweest. Hooguit van de bijwerkingen van ketamine.

Als je stikt omdat je KO gaat en in een verkeerde houding neerkomt ben je gestikt en was het geen overdosis ketamine. Was er iemand geweest die je even in een veilige houding had gelegd was je waarschijnlijk een uur later een beetje duizelig opgestaan. Helaas bezien veel mensen het dan toch als een overdosis.
Bekijk het paddoverbod, het meisje is zo dom geweest om ergens vanaf te springen. Op ketamine en LSD (geen ervaring met paddo's) vind ik het ook wel eens leuk om een sprongetje te maken. Maar dan zijn het altijd sprongen van maximaal 0.5meter hoog van een heuveltje zand (waarschijnlijk ook omdat het al geweldig hoog voelt, net alsof je een bungeejumper bent). Ik hou me bewust van het feit dat ik onder invloed ben niet betekend dat ik alles kan. Nuchter spring je niet van een brug af, dus waarom zou je in godsnaam dat onder invloed doen? Grenzen verleggen, natuurlijk. Maar hou 't reëel.

Als iemand onder alcohol ineens voor een auto springt heet het een zelfmoord en wordt alcohol niet verboden...

*Ik denk dat ik hier een apart topic over ga maken.

de politie heeft zelfs al 13 jarigen opgepakt, omdat ze Ketamine aan het snuiven waren.
Klik om te vergroten...
In Belgie en Nederland zijn er helaas ook al jongeren van die leeftijd aan de ketamine.
Het heeft bij langdurig en grootschalig gebruik een enorm effect op 't lichaam.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
EINGEN SCHULD DIKKE DIKKE DIKKE FUCKING BULT!!!!!!!!!

ze hadden die mooie lijn beter in 'n potje kunnen stoppen en hiernaartoe kunnen opsturen!
domme hoer met dr snuifcontest... STERRUF.

Is bijna 't zelfde als de Marokkanen hier die een hele gram coke naar binne werken en dan vet stoer lopen te doen over hun 9 strepen sos die ze in een tony montana lijn naar binnen kegelen.

KUT MENSEN
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris zei:
Bekijk het paddoverbod, het meisje is zo dom geweest om ergens vanaf te springen. Op ketamine en LSD (geen ervaring met paddo's) vind ik het ook wel eens leuk om een sprongetje te maken. Maar dan zijn het altijd sprongen van maximaal 0.5meter hoog van een heuveltje zand (waarschijnlijk ook omdat het al geweldig hoog voelt, net alsof je een bungeejumper bent). Ik hou me bewust van het feit dat ik onder invloed ben niet betekend dat ik alles kan. Nuchter spring je niet van een brug af, dus waarom zou je in godsnaam dat onder invloed doen? Grenzen verleggen, natuurlijk. Maar hou 't reëel.

Als iemand onder alcohol ineens voor een auto springt heet het een zelfmoord en wordt alcohol niet verboden...

*Ik denk dat ik hier een apart topic over ga maken.
Klik om te vergroten...


zooo mee eens! waar blijft je topic?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb verschillende berichten gelezen dat ze het inderdaad later heeft begeven.
Tja, mensen die stoer doen over de hoeveelheden dope die ze binnenhalen zijn in mijn ogen geestelijk toch al zo erg beperkt dat ik ze nou niet echt zal missen.

Alhoewel...



Nee :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha sick!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan me haast niet voorstellen dat dit echt is. En voor dat je een lijn naar binnen gaat werken weet je toch eigenlijk wel dat het verkeerd gaat aflopen. Als ze echt hieraan is overleden kan ik alleen maar zeggen, eigen schuld dikke bult.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."