Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

Keta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

43 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kristallen in je reet duwen? Lijkt me pijnlijk.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol man hoe kan je aan acid verslaafd raken gaat zelf niet tenzij je kk hoge doses neemt
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
Niet doen jong, volgens mij moet je juist minder pluggen?
Klik om te vergroten...
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij ook, maar als dat betekent dat ik 3 uur in de K-hole zit ipv van 1 uur, dan heb ik het er wel voor over! :P Moet toegeven dat ik nog nooit Keta heb gebruikt en ik zit nu ook alleen maar informatie te vergaren. Want ja, ik heb het wel in mijn bezit.

Overigens zou ik ook niet zomaar even een handvol kristallen pakken en ze over mijn reet vegen tot er genoeg in zitten, ik heb de plug guide hier op DF gelezen! :P
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe dan eerst een keertje keta via de neus :wink:.

Ketamine is uitgevonden als vervangmiddel voor pcp. Denk dus even na voordat je dat wilt gaan pluggen.

Was ketamine niet een van de weinige drugs waarbij je nog vrij makkelijk kan overdoseren?
(Met mdma kun je ook overdoseren, na 8g ofzo, tegen die tijd weet je niet meer wat bijsteken is.)
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris, ff je huiswerk maken :wink: Overdoseren met keta hangt erg af van wat je wens is.
Als je (te) veel gebruikt kan de uitwerking nogal heftig zijn voor iemand die dit niet verwacht.

Pluggen, waarom niet? Het werkt plaatselijk verdovend dus echt een schrale aars zul je er niet van krijgen denk ik :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat je rectaal veel meer opneemt dan nasaal.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah, gelukkig. Een brandende kont zal ik er dus niet van krijgen. :grin: En ja, als je iets rectaal neemt dan werkt het 2 tot 3 keer zo hard dus ik denk dat als ik het ga pluggen, ik iets van 80mg neem. Ik wil gewoon heel erg graag die K-Hole bereiken en ik lees overal dat dat met snuiven niet zo vanzelfsprekend is. Ik weeg ongeveer 63 kg en als ik al zou snuiven wil ik ook niet te veel nemen (wil graag nog wel even doen met mijn Keta) dus dan zou ik hooguit 150mg snuiven. Zou ik hiermee de K-Hole bereiken of is dat onmogelijk te bepalen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Me 150mg snuiven kom je niet in de k-hole. Er zal vast wel is een uitzondering geweest zijn maar ik moet je toch teleurstellen denk ik. Wel heb je een prachtig tripje. Ik had 150/200mg gesnoven en met mn ogen dicht ben ik over prachtige landschappen, bergen en weet k veel allemaal gevlogen. TECHNO muziek is trouwens echt vet op ketamine. Ik ben niet zo'n techno-fan normaal. Maar op keta vond ik het echt vet. Spacede er helemaal in weg :grin:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad. Heb het gisteren gedaan (wat een ervaring...) en ik kwam niet in de K-Hole. Denk ik... Wat er wel gebeurde (en dit was in combinatie met 400 ug LSD) was dat ik mijn aura opeens heel duidelijk kon zien en ik kon ook wat andere ESP-achtige dingen doen. Zo heb ik ook even ge-remote viewed. Vage shit, maar ZEKER voor herhaling vatbaar. Overigens heb ik ook mezelf beter leren kennen door Ketamine. Ik weet niet wat de tolerantie voor Ketamine is maar ik ga het deze maand waarschijnlijk pluggen. Ik wil alleen niet verslaafd raken aangezien ik daar vatbaar voor ben met psychedelics (overigens is Keta zelf zoiezo verslavend) en ik ben net van mijn LSD verslaving af. :P
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
stuikeuh zei:
lol man hoe kan je aan acid verslaafd raken gaat zelf niet tenzij je kk hoge doses neemt
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit minder als 300 ug gebruikt. :P Weet niet of dat veel is. Maar je kunt het ook doorslaan noemen. Hoe dan ook, ik wou vaker trippen dan mijn tolerantie toeliet, en toen mijn tolerantie te hoog was voelde ik me zooooo klote dat ik niet kon trippen. Dat noem ik een verslaving.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als die doseringen kloppen kun je het net zo goed oraal nemen.

Waarom men denkt van K te gaan trippen is me nog steeds een raadsel. Tis gewoon vervoering als een los bewustzijn zonder fysieke aanwezigheid.

Met snuiven kun je wel in een K-hole komen, heb het zelf 1 keer gehad. Alleen de snelheid is minder intens. Gaat meer in fases. Maar uiteindelijk kun je toch door het universum reizen als os bewustzijn indien je slim snuift en je systeem verder leeg is.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
stuikeuh zei:
lol man hoe kan je aan acid verslaafd raken gaat zelf niet tenzij je kk hoge doses neemt
Klik om te vergroten...
Zelf nooit acid gedaan zeker? Enig idee hoe heerlijk 't is om me je kop te kunnen fucken, zodanig dat je denkt dat je de wereld begrijpt. alles weet en alles kan (omdat je alles begrijpt).
Die visuals boeien niet veel, zijn gewoon een leuk extraatje.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, om te beginnen moet ik zeggen dat ik keta tot nu toe op geen enkel slijmvlies een pretje vind. Vele malen vervelender als bijvoorbeeld coke. Heb het nog nooit gedaan, maar rectaal lijkt het me extra-onprettig. Als je het toch wil doen lees het "pluggen voor dummies" topic eens, daar staat hoe je het het beste kan doen, oplossen in water en in een spuit stoppen dus.

Maar lijkt me alsnog geen pretje om dat rectaal te nemen... Vogelns mij doet dat nog weken erna pijn met poepen
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spuit het dan gewoon in je bil. Das half zo pijnlijk nog niet als snuiven en :hearteyes: het effect :grin:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
Alleen in me reet stoppen vind ik net wat te ver gaan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
4 fmp zei:
Spuit het dan gewoon in je bil. Das half zo pijnlijk nog niet als snuiven en :hearteyes: het effect :grin:
Klik om te vergroten...

In je bil onder 't huidweefsel of in je anus spuiten? Die laatste optie heb ik wel oren naar maar ik zou me god niet weten welke dosering ik daarbij moet pakken.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wartaal zei:
@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin :P als iemand weet dat ketamine lost in water dan ben ik het wel he :wink: gezien het neusspray topic enzo, maar dat maakt het nog niet prettig aan je slijmvliezen. Ook al is spray prettiger in je neus als kristallen, het is nog lang geenpretje !

@artopa: zie beginpost :wink: en anaal, onder je huidweefsel zou ik niet doen
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.

Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.

Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja dat dacht ik ook al. Maar weet iemand toevallig iets af van rectale toediening van Ketamine? Of moet ik dit maar lekker zelf uit gaan zoeken? :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."