Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veilig ketamine injecteren

Hoe veilig ketamine injecteren

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet hoe dat moet. Al de spuiten ketamine die ik al in mijn arm heb gehad zijn klaargemaakt met kristallen uit een zakje.

Heb je enige medische achtergrond ? Weet je hoe je correct een spuit moet zetten ?
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#2
...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon niet :grin: Injecteren zuigt
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je muscled zit je binnen de kortste keren vol abcessen en meer van dat fijns. tenzij je echt steriel materiaal hebt (steriele inspuitingsflacons) + NAcL oplossing . Met Keta heb ik geen ervaring, maar hero spuit je zeker niet opzettelijk IM. En je zit vaak verkeerd... Ik vind mijn aders in het donker, en als je fout zit blijf je zoeken... toch als je je ledematen wil houden.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huur een anesthesist ???????????????????
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#6
....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
calibre zei:
Spuit zetten is geen probleem. Shitloads over opgezocht. Zou zeggen "zoek tips om zo steriel mogelijk te werken" maar vraag mij af of dat wel mogelijk is. Is het niet zo dat je steriel werkt of niet en dat ik het sowieso al niet doe omdat ik met kristallen werk?
Klik om te vergroten...

Nee, je kunt de uiteindelijke oplossing die je inspuit steriel maken.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#8
...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
calibre zei:
Kan je daar wat meer informatie over geven?
Klik om te vergroten...

Ja, maar ik twijfel een beetje. :)

Ik ga het sowieso niet hier posten, als ik het doe krijg je wel een pm.

De reden: Dit is een aantal treden hoger dan bijvoorbeeld "hoe zet ik een truffelthee". Maak je hierbij een fout, kan dat serieuze gevolgen hebben.

En ik wil het op mijn gemak uitschrijven en alles nog eens twee keer nachecken. :)

Ik neem aan dat je het I.M. gaat spuiten ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kun je het niet verhitten tot zeg 100 graden, even snel. Het is niet zoveel vloeistof dus dan kookt het ook snel weer in.

Maar heel even verhitten zou toch moeten kunnen? Of kan keta daar niet tegen?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Kun je het niet verhitten tot zeg 100 graden, even snel. Het is niet zoveel vloeistof dus dan kookt het ook snel weer in.

Maar heel even verhitten zou toch moeten kunnen? Of kan keta daar niet tegen?
Klik om te vergroten...

Geen idee of het er tegen kan, maar ik denk dat je het sowieso veel te lang moet laten koken. Dan is al je vloeistof al verdampt.

Er is een andere manier hoor, staat overigens wel nergens beschreven. Zelf uitgevonden door kennis logisch te gebruiken.
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#12
...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
calibre zei:
Zou super zijn om er meer over te horen... Ik ga het sowieso nog doen, gewoon zo veilig mogelijk en voorlopig vind ik nu eenmaal geen ketanest en wel goede kristallen... Is 2 keer goed gegaan en telkens IM in schouder inderdaad... Wat is nu net het risico met dit niet steriel werken? Ik heb enkel over abcessen gelezen en dat die dan sowieso ziekenhuis betekenen?
Klik om te vergroten...

Bij mij is het dus juist andersom gegaan, ik heb toen nooit kant-en-klare flesjes met ketamine voor in te spuiten kunnen bemachtigen. Dus toen maar een andere manier bedacht, Scopolamine heeft die trouwens bedacht.

Het risico zit hem in het feit dat je een aantal tussenstappen moet uitvoeren. Als je zo een flesje hebt, waarvan de inhoud al steriel is, en een steriele naald hebt is het een vrij simpel werk zonder extra tussenstappen, maar je moet natuurlijk ook nog steeds steriel werken. Die stap blijft sowieso.
Als je vertrekt van kristallen krijg je meer tussenstappen. Hoe meer tussenstappen, hoe groter de kans op bacteriën en vuiligheid in de oplossing die je wilt inspuiten.

Alle materialen kun je halen in de apotheek. Dus het is mogelijk om steriel te werken.
Steriel werken houd ook in dat je omgeving steriel moet zijn, de tafel, je handen, enz.

Wat het gevolg van zo een abces is heb ik niet uitgezocht omdat je dan toch sowieso naar het ziekenhuis moet. Ik heb wel uitgezocht hoe ik moet vermijden om zo een abces te krijgen. :) Wat ik er wel van weet is dat je er maanden zoet mee kunt zijn. Geen grapje dus, serieus werk.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom HTID zegt: een abces is geen grapje. Gevolg is dat ze je abces moeten draineren. Dit betekend dat ze met een slang je lichaam ingaan en deze in het abces duwen zodat de ontstoken zooi eruit kan lekken. Bepaalde abcessen spoelen ze ook een paar keer per dag door met een zoutoplossing. Dat kan, zeker in het begin, erg pijnlijk zijn.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Gewoon niet :grin: Injecteren zuigt
Klik om te vergroten...

Dat is subjectief ! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Gewoon niet :grin: Injecteren zuigt
Klik om te vergroten...
Ik weet niet hoe jij injecteert... :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb daar personeel voor, hahaha.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
En die zuigen het bij jou naar binnen?

Wat zuigt er dan? Of wie?

Answers! ##@$%%$####!!!!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zuigen? :P We hebben het hier niet over roken, wel over injecteren. Maar niet voor herhaling vatbaar :grin:

Ooh injecteren zuigt.. Achterlijk van mij. Dat zuigt ballen :P Dat wordt er gezogen. Balls, a whole sack of 'em!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Ik heb daar personeel voor, hahaha.
Klik om te vergroten...

Noem het vrienden, personeel betaal je. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."