Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of geen keta doen?!

Wel of geen keta doen?!

10 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
Wesz11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb op een festival toen ik aan de 4fmp zat een puntje keta aangeboden gekregen.
HEEL erg stom maar ik heb het genomen.

Ik voelde me echt een uurtje lang helemaal vaag en compleet van de wereld.

De dag daarna kon ik nergens anders aan denken... :flushed:
Nu heb ik een grammetje keta gehaald maar ik ben heel erg aan het twijfelen of ik het wel ga gebruiken.

Gisteren was het mijn plan om op Soenda (Was heel erg vet!) een puntje te nemen tijdens 4fmp (185mg) en xtc (rooie supermans 200mg getest).
Maar op een of andere manier durfde ik het gewoon niet?!

Is het beter om het een keertje in een vertrouwde omgeving te doen met wat vrienden of op bijvoorbeeld een festival/feest?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind keta sowieso een drug die thuis veel beter tot zijn recht komt. Een beetje te hoog doseren op een festival en je ligt op je muil of je verzwikt een enkel ofzo.

Ik zou eerder thuis een keer ketamine gaan ontdekken en dan niet gecombineerd met andere middelen. Dan pas leer je het echt kennen en leer je er ook beter mee omgaan :wink: Verder is 200mg XTC en 185mg 4-FA ook niet echt een goede combinatie...
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
In kleine hoeveelheden is het best leuk op een feestje maar je wil al snel elk half uur bijpakken en om je elk half uur zorgen te maken over security is niet leuk. Thuis is veel chiller en gebruik het inderdaad eerst een keer zonder te combineren
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorgen maken over de security? Gewoon stiekem een puntje pakken in de menigte :tongueout:

Misschien wel eerst even goed om je heen kijken.

Daarnaast lijkt wat SmartieAndMe zegt mij ook wel een strak plan. Eerst even thuis uitproberen en kijken hoe jij op dit spul reageert
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Zorgen maken over de security? Gewoon stiekem een puntje pakken in de menigte :tongueout:

Misschien wel eerst even goed om je heen kijken.
Klik om te vergroten...

Haha ik vind dat zo kut :tearsofjoy: krijg er helemaal de zenuwen van
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe het liever in een toilethokje. Ik vertrouw het niet om het tussen de menigte te doen, als je gespot wordt door een undercover of verlinkt wordt heb je direct een heterdaadje en kun je vertrekken (om nog maar niet over een strafblad te spreken).
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat snap ik heel goed smartieandme, maar op de festivals waar ik kom is iedereen standaard van de kaart. Of t nou om om XTC, speed of sos gaat, niemand boeit t ene flikker, :sunglasses:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oo jawel hoor Leipebaviaan, op HDE live ik Adam was het VDK gehalte gigantisch..
& ik zag eentje dippen met zn pink in een zakje, ik moest eens lachen & 5seconden laten had de security hem al mee. Best jammer als je net gedipt hebt :grin:
Bassleader dit jaar in het sportpaleis, ook 1tje zien gepakt worden.

Het veiligste blijft nog altijd het toilethokje, al gebeurd het bij onze locale feestjes wel eens dat als de security een vermoeden heeft dat ge iets aant doen bent, ze de deur gewoon opendoen. --"
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebeurt overal inderdaad. Ze zullen veel mensen niet aanhouden omdat ze gewoon lekker onder invloed zijn en verder geen problemen veroorzaken, maar als een security jou ziet gebruiken dan kun je gewoon meekomen hoor... Daarom kan je het beter niet in de menigte doen want vooral als je van de kaart bent zie je de security soms over het hoofd.

Het gaat bijna altijd goed, tot je een keer de lul bent en dan is je feest voorbij.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Daarom kan je het beter niet in de menigte doen want vooral als je van de kaart bent zie je de security soms over het hoofd.

Het gaat bijna altijd goed, tot je een keer de lul bent en dan is je feest voorbij.
Klik om te vergroten...

Nu is tegen de tijd dat ik echt van de kaart ben het feest toch meestal naar het einde aan het lopen..

Maar het veiligste is idd gewoon in een toilethokje, ik heb alleen nooit zin om daar helemaal naartoe te gaan lopen om wat bij te pakken
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leer keta eerst in een rustige thuis setting kennen en combineer het dan ook niet. Pas als je het goed kent kun je het eventueel op een feestje gaan doen. Ik heb het zelf één keer op een feestje gedaan en was zeker lachen, maar belangrijk is om dan echt heel weinig te nemen en ook minstens 1,5 uur tussen bijnemen te laten. Ga je het sneller achter elkaar doen dan krijg je een soort stapeleffect en dan eindig je al snel ergens kwijlend in een hoekje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."