#1
Ik heb op een festival toen ik aan de 4fmp zat een puntje keta aangeboden gekregen.
HEEL erg stom maar ik heb het genomen.
Ik voelde me echt een uurtje lang helemaal vaag en compleet van de wereld.
De dag daarna kon ik nergens anders aan denken...
Nu heb ik een grammetje keta gehaald maar ik ben heel erg aan het twijfelen of ik het wel ga gebruiken.
Gisteren was het mijn plan om op Soenda (Was heel erg vet!) een puntje te nemen tijdens 4fmp (185mg) en xtc (rooie supermans 200mg getest).
Maar op een of andere manier durfde ik het gewoon niet?!
Is het beter om het een keertje in een vertrouwde omgeving te doen met wat vrienden of op bijvoorbeeld een festival/feest?
HEEL erg stom maar ik heb het genomen.
Ik voelde me echt een uurtje lang helemaal vaag en compleet van de wereld.
De dag daarna kon ik nergens anders aan denken...
Nu heb ik een grammetje keta gehaald maar ik ben heel erg aan het twijfelen of ik het wel ga gebruiken.
Gisteren was het mijn plan om op Soenda (Was heel erg vet!) een puntje te nemen tijdens 4fmp (185mg) en xtc (rooie supermans 200mg getest).
Maar op een of andere manier durfde ik het gewoon niet?!
Is het beter om het een keertje in een vertrouwde omgeving te doen met wat vrienden of op bijvoorbeeld een festival/feest?