#1
Goed, het doel van het topic is dus zelfs bij de TS niet duidelijk en er wordt in geadviseerd om een gram pep te snuffelen. Ik denk dat we hem beter dicht kunnen gooien want hier gaat weinig goeds uit voortkomen 


. Breek de 2CB-pil in tweeën, en neem een halfje, je kan nog normaal doen dus draai snel de Jonko en neem de andere helft van de 2CB-pil. (Ongv kwartier later) Als je de 2cb begint te voelen rook de jonko rustig weg en snij de pep fijn. Als het goed is werkt de 2CB en trip je hem helemaal, de jonko moet ze werk doen met het trippen nog iets te verminderen. Maak de pep klaar en snuif een lijn van 500 Miligram door je linkerneusgat, direct daarna doe je het zelfde met het rechter neusgat, door de pep snelt je lichaam zó op dat de 2cb 3x zo hard gaat, je ziet eruit alsof je 2x achter elkaar salvia hebt gerookt en je voelt je als god. [Waarschuwing! Doe dit nooit zonder een of meerdere nuchtere persoon(en) en laat je drugs AL-TIJD testen. fijne dag nog 
Helemaal mee eens! Het niveau van dit topic was al niet best, maar nu wordt het helemaal kansloos...Fool zei:[Waarschuwing: Als je 1 gram pep in je neusgaten drukt kun je naar het ziekenhuis]
Daarnaast klinkt dat ook niet echt als mijn idee van trippen, meer dat er bullshit om je heen gebeurd en dat je je raar voelt. :P
MusicIsLife zei:jezus, 1 gram pep in één keer naar binnen werken, denk idd niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen hebben.
SmartieAndMe zei:MusicIsLife zei:jezus, 1 gram pep in één keer naar binnen werken, denk idd niet dat er veel mensen zijn die dat kunnen hebben.
Sterker nog, ik durf wel te beweren dat iedereen doodgaat van 1 gram pep in één keer. Daarnaast past dat volgens mij nooit in je neus.
Dwazen...
MusicIsLife zei:Dan heb je zo'n mooi wit snorretje staan in je grafkist![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."