#1
Wat moet ik me voorstellen met een keta-bingo avond? ![:openmouth:]()

Psychedelibee zei:Het eerste goede idee wat mij zo te binnen schiet is om niet te gaan bingoën tijdens de keta. Verder zal je toch iets specifieker moeten uitleggen wat jullie van plan zijn en waar jullie ideeën bij nodig hebben.
bobsacamano zei:"Villa Hiernaarmaals"
Psychedelibee zei:bobsacamano zei:"Villa Hiernaarmaals"prachtige benaming voor zowel keta als een bejaarden club.
, misschien niet al te gezellig als iedereen dat doet "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."