#1
in mijn ervaring is de k-hole keihard trippen, waar je je achteraf alleen nog vlagen van kan herrinneren. het is in elk geval de dosis waar ik altjd onder wil blijven.
ik kan me flarden herrinneren van de trips, en veel meer momenten dat ik totaal verward ergens bij mn bewustzijn kwam, en amper doordrong wat er gebeurt was.
ik kan me flarden herrinneren van de trips, en veel meer momenten dat ik totaal verward ergens bij mn bewustzijn kwam, en amper doordrong wat er gebeurt was.