#1
Yaizer zei:Hee df'ers,
Ben even op m'n vragen avond. Voor de zomervakantie reageerde ik nog "oke'' op ketamine. Vond het een fijn gevoel en zelf een avondje steeds een nakkie nemen tot dat je in een k-hole kwam (erg verantwoordelijk hé :P ) Ik kwam er net niet in, wel vreselijke zware / grimmige / duistere hallucinaties met ogen dicht die ook redelijk spirutueel waren. Kon alleen niet meer lopen om bij te nemen![]()
Na de zomervakantie weer een keertje gebruikt (wel in combinatie van alles) maar ik werd een beetje raar van de keta. Ik kreeg een enorm, enorm opgeblazen buik. Het was gewoon helemaal strak omdat het zo opgeblazen was. (Ook dacht ik dat mijn kaak ontwricht was, ribben uit de kom, ruggenwervels door heen was gezakt en als ik in de spiegel keek was dat ook zo!) Ja klinkt allemaal heel eng, was het misschien ook maar ik ging totaal niet fout. Accepteerde dat het de drugs was (alcohol, xtc, 2c-b, wiet en ketamine...ik weet het dit doe ik niet meer vaker) maar vond het wel prima. Het enigste waar ik mij echt zorgde om maken was die reuzachtige buik...(trok in de middag weer weg)
Nu heb ik een maand geleden weer ketamine gebruikt, uiteindelijk de club/kroeg uit gegaan omdat ik er echt even niks meer van begreep. Naar huis gegaan en even muziek geluisterd in bed maar dan...weer een "beginnende" opgeblazen buik. Ik zie het ook gewoon bol worden.
Dit is dus gewoon echt niet goed.
Ik word ook heel raar op ketamine en is eigenlijk mijn minst favoriete drugs maar wat duid die bolle buik aan (echt heel erg bol).
Wat is dit?
Zodra je de overige ketamine doorslikt die in je keel komt, dan gaat dit erg slecht samen met je maag. Ketamine is voor de meeste mensen pas bij meerdere grammen per dag echt schadelijk voor je buik. Dit gaat gepaard met k-cramps, een regelrechte hel waar je dan in komt.
Een vriend van mij hoeft maar 3 nakkies te nemen en de drip door te slikken en hij krijgt al last van zijn maag, ook opgeblazen(gevoel), rommelige buik, beetje misselijk, je voelt gewoon echt dat je maag aan het vechten is met die keta.
Ik heb nu na een lange periode 5gr per dag te hebben gebruikt een extreem gevoelige buik voor keta. Zodra ik ook maar 2 puntjes neem en iets doorslik, dan slaat mijn buik gelijk helemaal op hol.
Enigste remedie is niet meer gebruiken, die drip uit te spugen (deed ik altijd) of lanzoparole halen op internet. Zodra je die drip uitspuugd (ben je thuis, pak dan een glas en spuug daar alles in) zul je geen last meer krijgen van je maag. Alleen je nieren, lever en blaas zal na een lange periode van veel gebruiken flink pijn doen, maar dit kan je zelf in de hand houden door niet elke dag te pakken.
Ikzelf heb altijd een gevoel alsof mijn hele lochaam aanspant en dan weer ontspant. Vooral mijn maag nieren en lever doen dan extreem zeer. Alsof ze heel snel aangespannen worden. Dit komt doordat je lichaam/geest een extreme aanslag krijgt van keta. Je bent bij een k-hole volledig "verlamt" en je voelt de verdoving zijn werk doen. Zodra je te vroeg je ogen open doet en gaat lopen, zul je ook in een hele rare waas komen.
Ik heb er zelf extreem veel mee geëxperimenteerd, maar ben er ook keihard door onderuit gegaan. Ik zou zeggen geniet en doe lekker spacen, maar alles met mate. Denk na over eventuele verslaving enzo want deze is er eerder dan je denkt.
Verder hoop ik zeker dat je nog een paar goeie ervaringen/khole trips zult meemaken. Heb daar altijd goede en spirituele ervaringen aan over gehouden!