Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken in dit verhaal een familielid. Ik zou graag zien dat hij ermee stopt maar hoe breng je een hero gebruiker dat aan zijn hoofd? Of moet dat echt vanuit hemzelf komen? Ik ben bang dat hij zijn vriendin erin mee trekt, of geen vrienden overhoudt. De nonchalante houding herken ik ook. Dus het voelt voor mij ook alsof het geen zin heeft om er iets over te zeggen. Omdat, inderdaad hij zichzelf voorhoudt dat er allemaal niks aan de hand is en dat wij ons zorgen maken om niks ("ik gebruik tenslotte toch ook drugs? Dus ik ben net zo fout bezig")"
"Hallo Leute, Nou heb ik aankomend weekend dus een vette teknival, heb ik helaas vanmiddag bij de dokter een antibiotica kuurtje meegekregen voor 7 dagen. Alcohol gaat hem dus sowieso niet worden. Maar helemaal nuchter zie ik ook niet helemaal zitten tenzij het niet anders kan natuurlijk. Maar ik vroeg me af of speed het effect van antibiotica verslechterd? Of heeft t helemaal geen effect? Welke andere drugs zijn "safe" mbt antibiotica? Het gaat om deze stof: norfloxacin. En dan 400 mg om de 12 uur. Zou chill zijn als k toch nog beetje los kan gaan"
"Psychedelibee zei: Wat dacht je ervan om het gewoon aan je dokter te vragen? Wij zijn geen artsen en kennen je medische situatie niet, dus kunnen weinig voor je betekenen. Klik om te vergroten... De kans was toch aanwezig dat iemand dit al een keer nagezocht heeft en t toevallig wist? Het is toch ook algemeen bekend dat je geen alcohol mag combineren met antibiotica? Misschien wist iemand t ook van speed/drugs. Vragen staat vrij toch Sowieso zit ik in het buitenland en heb net met moeite die kuur meegekregen omdat ze in t ziekenhuis al geen engels of duits spraken. Dus good luck met dan nog informatie vragen over drugs."
"Elpee zei: https://www.drugsinfo.nl/publiek/risicos-en-combinaties/drugs-en-medicijnen Klik om te vergroten... Bedankt, superchille site !"
"Ik ben nieuw hier op het forum en val gelijk binnen met een vraag De laatste weken heb ik ontzettende last van vermoeidheid, futloosheid, hangerigheid. Ik heb weinig zin meer om dingen te ondernemen, kan mij heel slecht concentreren. Ik eet ook meer. Ik slaap ook heel veel meer (soms wel 12+ uur per nacht). Als ik lang uitgeslapen heb dan denk ik 'goh nou dat komt goed uit als ik vanavond laat nog ergens heen wil' maar meestal ben ik dan om 12 uur echt wel weer moe. Nou probeer ik erachter te komen waar dit aan te danken is. Ik heb een aantal dingen overwogen zoals een depressie. Maar aangezien ik nog wel positief in het leven (redelijk) sta en mezelf ook nog positief bekijk past dit toch niet helemaal. Ik wijdde dit ook aan de drukte in mijn leven. Maar als ik het ff eerlijk bekijk dan valt dit best mee. Althans twee jaar geleden was mijn leven net zo druk en toen had ik hier geen last van. Nu ben ik ook sinds afgelopen zomer veel meer keta gaan gebruiken dan daarvoor. Daarvoor pakte ik het alleen heel af en toe, sinds de zomer zowat elk weekend en sinds een aantal maanden ook wel buiten de weekenden. Geen enorme hoeveelheden maar toch wel een flinke stijging met daarvoor. Kan het komen dat ik me daardoor zo futloos en moe voel heel de tijd? In een ander topic las ik juist dat keta gebruikt werd als anti-depressie middel. Ik merk wel dat als ik me zo futloos voel ik dan zin heb in keta en dan vaak ook meer energie krijg om iets te gaan ondernemen. Maar ik heb ook altijd begrepen dat keta in principe niet lichamelijk verslavend is?? Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik het probleem beter elders zoeken? Extra informatie: ik heb bijv deze week zondag, maandag, dinsdag niets op en toen voelde ik me net zo moe. Toen heb ik woensdagavond een beetje gepakt en gisterenavond een kleine punt en dat maakt eigenlijk geen verschil. Alhoewel heel de donderdag zat ik best wel vol met energie?? Maar dat zou misschien ook ermee te maken kunnen hebben dat ik toen vanalles op de planning had die dag. Ik ben trouwens nog wel van plan om volgende week maar een afspraak met de huisarts te maken. Voor eventueel therapie. Maar ik wou graag uitsluiten dat het aan de keta lag (of als jullie denken dat het er wel aan ligt dan moet ik maar eens echt gaan uitproberen een langere tijd niks te pakken). Ik probeer me de laatste tijd al buiten problemen van anderen te houden, want ik trek me best veel aan van andermans problemen omdat ik ze graag wil helpen. Maar dat vreet ook teveel van mijn energie de laatste tijd.. wil onderhand wel weer eens gewoon goed vol met energie zitten zodat ik gewoon kan doen wat ik wil in plaats van steeds rust te moeten nemen.. ik ben per slot van rekening nog niet bejaard :P"
"Bedankt allemaal, Super eigenwijs maar ik ben toch stug doorgegaan met de keta (ja..ik weet het niet slim!) Gewoon erg eigenwijs vooral. Maar nu is daar sinds 2/3 weken de bekende keta-kramp bij gekomen. Ik kende dit hele verschijnsel niet dus de eerste twee weken linkte ik het niet eens aan ketamine. Tot een vriendin van mij -ook een gebruiker- mij klachten meteen als zodanig herkende. Afgelopen dagen dus onderzoek gedaan op internet en weet nu wel bijna zeker dat het daardoor komt.. De pijn is soms echt ondraaglijk Maarja eigen schuld dikke bult.! Ik ga nu sowieso stoppen, met alles overigens. Al gebruikt ik al lange tijd bijna niks meer behalve ketamine, heel af en toe speed en alcohol. En nog minder vaak tripmiddelen. Maar voorlopig ga ik niks meer pakken. Want die kramp is het echt niet waard En dan zal ik vanzelf gaan merken of de vermoeidheid ook afneemt. Blijkbaar moest ik nog ff wat harder op mn bek gaan voordat ik mn lichaam serieus nam Het zal inderdaad wel een opeenstapeling zijn geweest.. ook wel een lastig jaar tot nu toe gehad. Maar het begon ook wel langzaam steeds meer richting een verslaving te gaan, ookal wou ik dat niet toegeven Ik kan nog wel een updateje geven als ik een tijdje verder ben. Hoop toch wel dat ik na eeb paar maanden weer langzaam terug naar af n toe gebruiken kan gaan hoor"
"Ik heb dus zelfs sinds 2/3 weken last van k-kramps. Echt een ondragelijke pijn rond de maag (schijnbaar zit het bij de galblaas). Na de hevige krampen die een half uur.tottwee uur kunnen duren, kan mijn maag nog de hele dag pijnlijk zijn. Wel in veeeel mindere mate. Misschien is dat hetzelfde gevoel als jij beschrijft? Wel raar, want dit krijg je meestal pas na lange tijd (bijna) dagelijks gebruiken. Maar sommigen hebben er helemaal nooit last van. Zelf heb ik altijd de drip die je in je.keel krijgt doorgeslikt... dat kan wel de grootste veroorzaker zijn omdat het dan in je maag komt. Ik weet dat dit slecht is, maar ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om de drip omhoog te.halen om uit te spugen Seriously guys, hoe doen jullie dat?"