#1
Ik kan me er niet veel bij voorstellen dat ket fijn is tijdens sex. Je wordt er gevoelloos en gedissocieerd van. Ik heb 1 x sex gehad op keta en dat was een aparte ervaring. Hij zei dat hij zijn orgasme bijna niet voelde.
Ik wil even een beeld schetsen wat ik nu krijg:Waarom een tampon? Je kan beter een spuit zonder naald kopen bij de apotheker voor nog geen euro. 1 of 2 ml is genoeg. Van wat ik hoor is 75mg een hole dosis.
De sex is meestal keta in combi met een upper als xtc, 4mmc of 3mmc.Ik kan me er niet veel bij voorstellen dat ket fijn is tijdens sex. Je wordt er gevoelloos en gedissocieerd van. Ik heb 1 x sex gehad op keta en dat was een aparte ervaring. Hij zei dat hij zijn orgasme bijna niet voelde.
Dat denk ik wel.Als je minder nodig hebt rectaal, zou het dan ook minder slecht voor je blaas zijn gezien je netto minder ketamine binnen krijgt?
Ik vind het ook niet fijn. Voel het nietIk kan me er niet veel bij voorstellen dat ket fijn is tijdens sex. Je wordt er gevoelloos en gedissocieerd van. Ik heb 1 x sex gehad op keta en dat was een aparte ervaring. Hij zei dat hij zijn orgasme bijna niet voelde.
Tuurlijk. Minder Ketamine is minder schade. Best logischAls je minder nodig hebt rectaal, zou het dan ook minder slecht voor je blaas zijn gezien je netto minder ketamine binnen krijgt?
Snap wat je zegt, maar in sommige gevallen is de roa en niet alleen de dosis bepalend voor de schade, bijvoorbeeld het wel/niet passeren van de lever. In dit geval denk ik idd dat het niet uitmaakt.Tuurlijk. Minder Ketamine is minder schade. Best logisch
Goh zou voor mij een doodgewone situatie zijn. Beste roa na IV. Nog altijd stigma. Ben ook al betrapt geweest tijdens pluggen maar no shame.Ik wil even een beeld schetsen wat ik nu krijg:
iemand die op je kamer komt en je licht met je broek op je knieën en een spuit in je anus in een k-hole.
vind ik grappig. Dat zijn verhalen die terug gaan komen op feestjes en partijtjes. Als het dat dood valt komt dat naar boven.
Het heeft een beetje een gay imago gekregen. Vind dat wel onzin. Maar ik houd er gewoon niet van. Een zetpil bijvoorbeeld gaat er bij mij ook niet in. Moest dat in het ziekenhuis. Je voelt je toch een beetje in je reet genomen ofzo.Goh zou voor mij een doodgewone situatie zijn. Beste roa na IV. Nog altijd stigma. Ben ook al betrapt geweest tijdens pluggen maar no shame.
@Purplext @Climbatize
#plugsquad
Precies het omgekeerde sentiment had ik toen ik als zesjarige eventjes in het ziekenhuis lag.Moest dat in het ziekenhuis. Je voelt je toch een beetje in je reet genomen ofzo.
Snap dat van dat gay imago hoor. Zeker als je weet dat het pluggen het beste werkt als de endeldarm schoon is. Daarnaast is pluggen in thuissituatie toch makkelijker dan bij een festival oid. Toch is het mooie methode voor het toedienen naast de andere methoden, met gelukkig ruimte voor een ieder zijn voorkeur. De mijne zal inmiddels bekend zijnHet heeft een beetje een gay imago gekregen. Vind dat wel onzin. Maar ik houd er gewoon niet van. Een zetpil bijvoorbeeld gaat er bij mij ook niet in. Moest dat in het ziekenhuis. Je voelt je toch een beetje in je reet genomen ofzo.
Snap ik. Thermometer hoort gewoon in de kont! Hoppa. "Maar dat is toch vies". Je bent zelf vies! Ff afwassen en klaar voor het volgende gebruik, niet piepen.Precies het omgekeerde sentiment had ik toen ik als zesjarige eventjes in het ziekenhuis lag.
De zuster deed de thermometer in mijn mond.
Bah, wat een smerig idee. Kwestie van wat iemand gewend is ....
Ik kwam ook dit soort dingen tegen in mijn zoektocht, maar toch ook mensen die heftigere ervaringen hebben bij pluggen. De boodschap die ik ook een paar keer ben tegengekomen is dat je het absoluut niet te diep moet pluggen, vlak achter je kringspier en niet dieper.Ik neem nu een random pagina
(Wiki) en zie dat keta pluggen helemaal niet interessanter is dan gewoon snuiven.
Kloppen deze cijfers wel? Of is het echt de moeite niet waard?
Bekijk bijlage 35445
Cocaine pluggen op dezelfde manier werkt ook goe. Net getest.
Kun je alle drugs eigenlijk pluggen? Speed, mdma, coke, sommige rc’s heb ik al over gelezen dat je die kan pluggen maar kan je alle drugs pluggen? Benzo’s, alcohol, opiaten etc?
Ja en hoeveel mg ket dan? Ik heb het 1 x geprobeerd, met m'n laatste beetje ket. M'n neus was verstopt.
Ik heb niks gevoeld!
Is het effect van disso’s heel anders als je gaat pluggen?
Als je minder nodig hebt rectaal, zou het dan ook minder slecht voor je blaas zijn gezien je netto minder ketamine binnen krijgt?
Is dit een vereiste? Of zou je ook een suspensie van heel fijn poeder en water kunnen maken en dat pluggen? Komt misschien niet door je celwand heen he.Is het wateroplosbaar, dan is het plugbaar.
Is dit een vereiste? Of zou je ook een suspensie van heel fijn poeder en water kunnen maken en dat pluggen? Komt misschien niet door je celwand heen he.
Ik ga het maar eens testen met disso's, net spuitjes 5 ml besteld. 2C-B lijkt me ook bij uitstek geschikt alleen kan ik helaas niet aan poedervorm komen. Die pillen zijn niet zo heel groot, maar lijkt me niet echt bijdragen aan de efficiëntie?
Wanneer spreekje over "met succes"?Tja... Dat... En het moet door je bloed gedragen worden om bij je hersenen te komen hè. Ik denk dat een suspensie niet werkt.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik kan zo gauw geen stof bedenken die ik niet ooit met succes heb geplugd. En ik heb echt niet alles geplugd. Maar wel uit vrijwel elke stofgroep iets, wat ook voor de gehele stofgroep soms werkt.
Benzo's: met succes geplugd.
Hoe?: Oplossen in PG en water 50/50
6-apb: met succes geplugd. En dit is een pain in the ass om in water op te lossen.
Hoe?: Wederom PG en verwarmen. Daarna weer aanlengen met water. Oplossen in alcohol ging iets beter.
Ik heb alleen niet allerlei freebase vormen geprobeerd. MD-PHP bijvoorbeeld. Ik pligde het HCl zout wel. En ik weet dat de freebase ook op te lossen is in (je raad het al) PG.
Ik heb geen stof geprobeerd waarmee het niet gelukt is.
Elke disso die ik heb gedaan lost gewoon op in water. De 3-meo's wat lastiger, maar geef het wat tijd en schudden en ook die lossen volledig op.
Dissos zijn zonde om niet te pluggen als je het mij vraagt. Hiermee is het mijn favoriete ROA geworden.
2cb pluggen = goud
Heerlijk om die ongemakkelijke come-up over te slaan. Na 10 minuten heb je al behoorlijke visuals. En je kan gerust nog wat bijnemen als het na 20 minuten nog meevalt. Werkt prima.
2cb-fly + 5-meo-mipt pluggen was ook niet meer normaal 😂😂
Soort xtc+++ met 2cb visuals. Prachtig!
Pillen lostte ik ook gewoon op. De 2cb lost op in water. De bindmiddelen blijven vaak in vaste vorm op de bodem liggen. Ik deed ze wel crushen en goed schudden/roeren om er zeker van te zijn dat het goed oplost. Ik kon ook nooit aan 2cb in poedervorm komen namelijk. Maar werkt prima hoor.
PS. Ohjaa, het is ook echt aan te raden de PG aan te lengen met water. Anders voelde het toch wat oncomfortabel als je het had geplugd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."