#1
Ik moet vandaag in een buisje plassen en ter controle opsturen. Maar het probleem is dat ik 2 weken geleden nog heb geblowt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze niks in mijn plas vinden? Daar zijn toch wel manieren voor? Help me a.u.b want ik wil eig. nog wel af en toe blowen!