Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet vandaag in een buisje plassen en ter controle opsturen. Maar het probleem is dat ik 2 weken geleden nog heb geblowt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze niks in mijn plas vinden? Daar zijn toch wel manieren voor? Help me a.u.b want ik wil eig. nog wel af en toe blowen!"
"neee, want ze kunne via plas ook identiteit vinden togh? dus dat werkt niet denk.. ik zoek gwn iets waardoor ze die drugs is mijn pis niet vinden en ook geeen dingen wardoor ik genaait kan worden.. iemand een idee!? Ps: ik heb gehoord dat je als je je vinger in chloor doopt en daarna over je vinger pist in dat buisje, ze dan ook niks kunnen vinden, iemand die dit weet? en natuurlijk heeeell veel water drinken../"
"@Drientje Ik vraag alleen na wat ik heb gehoord, zou toch kunnen dat er DNA of zoiets in je plas zit? Dat je dan zo reageertis gewoon sneu en zielig. Als je geen nuttige informatie kan geven, reageer dan gewoon liever niet! @Iedereen Laat maar zitten, ik heb vrijdag dat buisje opgestuurd en heb me gewoon voorgenomen die afgesproken 3 maanden dat ik niet mag blowen vol te houden. In ieder geval wel bedankt als je in dit topic wat nuttige informatie hebt gegeven!"