Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdmt

dmt

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij de eerste keer fietsen, ging je vast geen 20 km/h

de tweede keer DMT, weet je hoe t kan gaan worden, laat je gedachten los.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
dmt verdampt toch al ergens onder de 100 graden? Is er dan niks leuks te bedenken met kokend water ofzo.
Dat eerst alle dmt verdampt word in een gesloten ruimte zodat je alles in 1 keer naar binnen kan hijsen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je dmt verbrand, en de onzuiverheden in je dmt zulllen waarschijnlijk niet verdampen.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
dus even voor de duidelijkheid,

je doet een beetje as in een pijp (klein puurpijpje waar je wiet mee rookt?) je legt daar een mespuntje dmt op en dan nog een laagje tabak
dan hou je je aansteker onder het kopje van de pijp en tot het wat begint te roken
zuigen en vliegen

ik heb het de eerste keren gedaan met een zelfgemaakt pijpje gemaakt van een klein plastiek flesje, een stylo als buisje en het kopje gevormd uit aluminiumfolie. op deze manier lijkt het mij veel aangenamer om te roken. we lieten de vlam ook gewoon in het kopje komen.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet het niet verbranden toch.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vooral als je geen idee hebt hoe ongeveer 40mg eruit ziet :P

Nou ja, mijn filosofie bij dmt is dat je toch geen minitrip kan krijgen dus dat je er beter gelijk vol in kan knallen. Het is alles of niets.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamerOfDreams zei:
je doet een beetje as in een pijp (klein puurpijpje waar je wiet mee rookt?) je legt daar een mespuntje dmt op en dan nog een laagje tabak
dan hou je je aansteker onder het kopje van de pijp en tot het wat begint te roken
zuigen en vliegen
Klik om te vergroten...

Je kan t wel in een puurpijpje roken maar dan is t aan te raden 2 puurpijpjes aan elkaar te draaien. langer tussenstuk is wel nodig. Ikzelf deed t met 3 puurpijpjes maar hoeft niet perse.
Op de filter doe je eerst as, dan dmt en daarover weer een laagje as. Zo smelt de dmt niet door je filter en word de dmt ook niet direct geraakt door t vuur. dan is t wel te roken uit een puurpijpje.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
twee keer hijsen.

de tweede wat langer inhouden( ervoor een paar keer heel diep inademen en uitademen)
Klik om te vergroten...

De 1e hij is toch het belangerijkst? De 2e hijs doet al minder zover ik weet dus kan je beter de 1e hijs langer inhouden of gewoon alles in 1 hijs je longen inpompen.. lijkt mij..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8


Dit is de meest ideale manier voor het roken van DMT. Je doet de DMT in de bol en verhit deze langzaam met een stormaansteker. Een andere aansteker kan ook maar dan heb je in no time een zwart beroet glas en dan kun je niet zien of je DMT verdampt is.

En DMT smelt ongeveer tussen 45 en 50 graden. Pas op dat je het niet verbrand, dan heeft de DMT zijn werking verloren en kun je niets meer behalve het verbrande goedje weggooien.

Oh en een andere fijne manier van roken is chinezen. Dan base je het net als coke van folie. Dit is een tactiek die enige oefening vereist maar het is een goede en snelle manier van roken. Beter als dat geklungel met as of staalwol.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:


Dit is de meest ideale manier voor het roken van DMT. Je doet de DMT in de bol en verhit deze langzaam met een stormaansteker. Een andere aansteker kan ook maar dan heb je in no time een zwart beroet glas en dan kun je niet zien of je DMT verdampt is.

En DMT smelt ongeveer tussen 45 en 50 graden. Pas op dat je het niet verbrand, dan heeft de DMT zijn werking verloren en kun je niets meer behalve het verbrande goedje weggooien.

Oh en een andere fijne manier van roken is chinezen. Dan base je het net als coke van folie. Dit is een tactiek die enige oefening vereist maar het is een goede en snelle manier van roken. Beter als dat geklungel met as of staalwol.
Klik om te vergroten...

De foto die jij post van dat ding is echt niet fijn om DMT in te roken. heel veel gaat verloren doordat dmt van de vlam weg beweegt, dus zeker in zon grote bol zoals jij hebt zal er heel veel dmt verloren gaat omdat het alle kanten op kan.

Dat geklungel met staalwol is wel het best. je krijgt dan (als je het goed doet) alles in 1 hit binnen en het komt in mijn ervaring stuk relaxter aan op je longen dan met vaporizer. Als je eenmaal de DMT in je staalwol gesmolten hebt kan je t overal mee naartoe nemen zonder kans dat t eruit valt. Erg handig als je t in het bos wilt roken ofzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."