#1
Bij de eerste keer fietsen, ging je vast geen 20 km/h
de tweede keer DMT, weet je hoe t kan gaan worden, laat je gedachten los.
de tweede keer DMT, weet je hoe t kan gaan worden, laat je gedachten los.
DreamerOfDreams zei:je doet een beetje as in een pijp (klein puurpijpje waar je wiet mee rookt?) je legt daar een mespuntje dmt op en dan nog een laagje tabak
dan hou je je aansteker onder het kopje van de pijp en tot het wat begint te roken
zuigen en vliegen
loadrunner zei:twee keer hijsen.
de tweede wat langer inhouden( ervoor een paar keer heel diep inademen en uitademen)
Drientje zei:![]()
Dit is de meest ideale manier voor het roken van DMT. Je doet de DMT in de bol en verhit deze langzaam met een stormaansteker. Een andere aansteker kan ook maar dan heb je in no time een zwart beroet glas en dan kun je niet zien of je DMT verdampt is.
En DMT smelt ongeveer tussen 45 en 50 graden. Pas op dat je het niet verbrand, dan heeft de DMT zijn werking verloren en kun je niets meer behalve het verbrande goedje weggooien.
Oh en een andere fijne manier van roken is chinezen. Dan base je het net als coke van folie. Dit is een tactiek die enige oefening vereist maar het is een goede en snelle manier van roken. Beter als dat geklungel met as of staalwol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."