Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo ziet een DMT trip er uit

Zo ziet een DMT trip er uit

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeggen ze
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Och, ik zie wat overeenkomsten
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die prutsers van Geenstijl beginnen zich ook al met drugs te bemoeien? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is het begin van het einde,
trip nu het nog kan!

Oh, en zullen we wat brandbommen maken voor een bepaald gebouw? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mike64 zei:
Die prutsers van Geenstijl beginnen zich ook al met drugs te bemoeien? :confused:
Klik om te vergroten...
Dat was ook mijn eerste gedachte. De reacties zijn ook wel typerend voor het soort bezoekers; "Ik houd het wel bij bier." Ja, doe dat maar.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
t stukje komt uit een film over Ayahuasca van Jan Kounen als ik t me goed herriner. Gaat dus over ayahuasca visioenen. Mocht willen dat DMT zo langzaam ging.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mike64 zei:
Die prutsers van Geenstijl beginnen zich ook al met drugs te bemoeien? :confused:
Klik om te vergroten...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mike64 zei:
Die prutsers van Geenstijl beginnen zich ook al met drugs te bemoeien? :confused:
Klik om te vergroten...

Berichten ze erover op een negatieve manier dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Berichten ze erover op een negatieve manier dan?
Klik om te vergroten...
Doet dat ertoe? Bier en tieten!-volk moet het lekker bij bier en tieten houden :þ
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooie beelden, Jammer van dat irritante geluid/gezang dat ze erachter geplakt hebben.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Pikachu zei:
Berichten ze erover op een negatieve manier dan?
Klik om te vergroten...
Doet dat ertoe? Bier en tieten!-volk moet het lekker bij bier en tieten houden :þ
Klik om te vergroten...

Als je wat verder leest dan de eerste 2 reacties dan zie je dat het nog aardig meevalt daar bij geenstijl :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
DMT en tieten is niks mis mee hoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
CHIASME zei:
Als je wat verder leest dan de eerste 2 reacties dan zie je dat het nog aardig meevalt daar bij geenstijl :)
Klik om te vergroten...
Ik ben er wel vaker geweest, ik weet wat er komt (:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met jouw geestelijke gesteldheid wel..
flauwflauw

Ik moest, voor zover de effecten bekend zijn voor me, ook aan ayahuasca denken idd. Omdat ik weet dat dmt verschrikkelijk snel gaat en omdat er in het filmpje ook spinnen, slangen en krokodillen enzo aanwezig waren.. Vind wel intressante visuals :P
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lijkt dit er nou echt op ? lijkt me wel vet maar toch ook wel creapy dan
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit meer Ayahuasca of DMT voor deze jongen. Ik hou het wel bij cannabis en coke!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk dat ik zo maar naar Hans Anders of de Pearl ga want de boel stopt niet meer met draaien in mijn visuele cortex na het aanschouwen van al dit moois.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nog nooit spinnen gezien gelukkig.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#19
maar op de spinnen na gewoon die lichteffecten en kleuren enzo ?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op die DMT trip, werdt ik door heel veel slangen mee genomen door een tunnel naar een hele grote ruimte waar een zes-armig boeddhistisch wezen werdt gebouwd. vaaaagggggeee shitt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."