#1
Dumpy zei:Als je ayahuasca gaat drinken is het handig om een doel/intentie te hebben. Als je alleen gaat om ayahuasca te doen en het te proberen zal je ook niet meer dan dat krijgen, naja kan wel maar het gebeurt minder snel. Dus daar zou ik t dan met je vader nog over hebben... en als je 17 okt gaat weet ik welke plek je gaat, daar is de begeleiding erg goed en gaat het zeker goed komen. Veel plezier, wijsheid en licht toegewenst!![]()
ik weet lekker ook welke het iiissss :P
srry moest ff

