#1
Dat klinkt niet verkeerd, goed voor elkaar!ExceptionalInsight zei:Kan wel hoor, ik ken ook iemand die er voor 2 euro eentje in een kringloopwinkel gescored heeft :þ je moet dat geluk net hebben.Rabbithole zei:Ja het valt ook best mee als eenmalige uitgave hoorik was alleen fout geïnformeerd, iemand had me verteld dat ze maar 15 euro per stuk waren ofzo, vandaar dat ik nogal schrok.
Heb er net wel 1 op marktplaats gevonden, met verzendkosten erbij 30 euri. Lijkt me ook wel een mooie koop.. Wellicht toch handiger dan zo'n cracker, lees dat ze redelijk snel kapot gaan.. En het is ook wel zo fijn om meerdere patronen in 1 ballon kwijt te kunnen