#1
Als je ons kunt vertellen hoe een dagindeling eruit ziet met diabetes kunnen we misschien beter helpen? Voor het echt lichamelijk effect misschien even aan een dokter vragen? (al zul je moeite hebben met iemand te vinden die een goed objectief antwoord kan geven vrees ik...) Op een forum kunnen we wel zeggen wat we willen, en natuurlijk zijn we hier allemaal lieve schatten
, maar dan nog, op puur lichamelijk vlak zal een dokter je toch meer kunnen helpen.
Salvia zal alvast geen probleem zijn, het duurt een kwartiertje, en is enorme fun als je jezelf aan de basic tripregels houd daar.
En over entheogene middelen: Je zal je ook geen zorgen hoeven te maken dat je een "bad" (unieke) trip zal krijgen van een naald, als je er gewoon vertrouwen in hebt, en je dit gewend bent zal je er vast niet anders over gaan denken. Een gouden regel is dat sterk word uitvergroot wat je voelt (als we natuurlijk niet over hebt onderbewustzijn hebben), dus als je er gewoon vertrouwen in hebt, en jezelf niet paranoia zal maken komt dat alvast goed
En ten laatste, wil niet te veel ineens, bouw rustig op, liever de eerste keer een half tripje, en erna besluiten dat je de volgende keer best wat meer aankan, dan teveel pakken en het in de helft van je trip niet leuk meer vinden.
, maar dan nog, op puur lichamelijk vlak zal een dokter je toch meer kunnen helpen. Salvia zal alvast geen probleem zijn, het duurt een kwartiertje, en is enorme fun als je jezelf aan de basic tripregels houd daar.
En over entheogene middelen: Je zal je ook geen zorgen hoeven te maken dat je een "bad" (unieke) trip zal krijgen van een naald, als je er gewoon vertrouwen in hebt, en je dit gewend bent zal je er vast niet anders over gaan denken. Een gouden regel is dat sterk word uitvergroot wat je voelt (als we natuurlijk niet over hebt onderbewustzijn hebben), dus als je er gewoon vertrouwen in hebt, en jezelf niet paranoia zal maken komt dat alvast goed
En ten laatste, wil niet te veel ineens, bouw rustig op, liever de eerste keer een half tripje, en erna besluiten dat je de volgende keer best wat meer aankan, dan teveel pakken en het in de helft van je trip niet leuk meer vinden.
en alcohol