#1
De kater, komt altijd later.
Maar nu is er bier.
Maar nu is er bier.
frizzr zei:Oke, in mijn ogen is dit niet normaal om even eerlijk te zijn. Ik wil nog wel geloven dat een slaapverlamming opsich normaal is. Maar als je flink gebruikt hebt is het een hele vervelende, en zoals de TS ook zegt, angstige ervaring. Ik heb dit al een aantal keer meegemaakt en dit was precies de reden waarom ik drugs nog met flinke mate gebruik.
Meestal gaat het zo,
ik ben een nacht keihard aan het pillentrappen geweest. Vaak slaap ik dan maar een paar uurtjes of zelfs helemaal niet. De volgende dag voel ik me redelijk OK (in mijn ogen komt dat omdat de mdma nog niet volledig is uitgewerkt). Ik val als een blok in slaap en dan word ik wakker.
Opsich niet zo heel vreemd natuurlijk, maar waar ik niet helemaal bij kan is het feit dat ik juist pas na die eerste (goede) nacht mezelf vercrackt ga voelen. Ik word wakker en ik zie lichte strepen in mijn kamer. Ik sta op en ik voel duidelijk: Ik ben weer 's te ver gegaan. De hele dag doe ik het rustig aan en eet ik mezelf vol, word vaak ook een beetje dizzy als ik de trap te snel oploop.
Zo na een uurtje of 8 's avonds begint het echt vervelend te worden. Ik val af en toe een beetje weg en ik hoor een kleine 'zoem' of 'piep' noem ik het ook wel. Kortsluiting lijkt me de meest passende benaming.
Als ik eenmaal in m'n bed ligt gebeurd dus de typische slaapverlamming. Soms zelfs 2 keer achter elkaar! Nou gelukkig is het nog nooit ernstig afgelopen aangezien ik altijd wel weer uit die verlamming kom, maar echt gezond voelt het niet.
Je kent het gevoel wel als je bijna in slaap valt en dan plotseling wakker schrikt, vaak ben je in gedachten en val je bijvoorbeeld van een fiets of je zakt letterlijk door de grond. Als je geest zegmaar gezond is dan schrik je wakker. Maar doordat je jezelf nogal hebt 'verneukt' willen je lichaam en geest niet meer volledig samenwerken. Zeker niet goed in mijn ogen! En als je als niet-drugs gebruiker ook zoiets angstigs meemaakt moet je je toch wel zorgen maken (en als drugsgebruiker ook)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."