Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het?

Wat is het?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, Ik ben jorn, 19 jaar en woon in de provincie v-b.

Ik zit met een zeer rare vraag, heb pas in de zak van mijn vader iets raar gevonden. Ik ben geen gebruiker, maar wou zeker wel weten wat het was. Het was zooiets groen achtig en kneedbaar. Wanneer ik hem erop aansprak zei hij 'Is voor mijne rug, als ik teveel last heb'. Ook heb ik eens met het puntje van mijn tong er tegen gezet en dat smaakte zeer bitter ( eerste gedachte was dus speed ). Nu na paar dagen nam ik het zakje terug in mijn handen, en was het precies uitgedroogd. Het was niet meer kleverig en had een rozeachtige kleur, ook was het niet meer kleiachtig maar dus zeer droog...

Iemand die mij hierbij kan helpen, want zou dit echter echt wel willen weten..

grtz en bedankt...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anders snuif er eens een lijn van?

Nee grapje.. Maar het hoeft toch niet perse iets van drugs te zijn? ;o
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van groen en kneedbaar, naar roze en droog..

Geen idee. Fotootje van maken misschien?

Maar verder: Zit je wel vaker in de zakken van je vader? :confused:
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Van groen en kneedbaar, naar roze en droog..

Geen idee. Fotootje van maken misschien?

Maar verder: Zit je wel vaker in de zakken van je vader? :confused:
Klik om te vergroten...

Moet toch voor je de broek in de was gooit?

Zal er straks eens een foto'tje van maken :)
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry, qua kleuren was ik fout. Het was wit achtig en klei. Nu is het meer in poedervorm en meer naar de beige kant toe getrokken.

Hier even een foto'tje.



Door dit hier te plaatsen, kunnen er toch geen gevolgen optreden? Alles blijft toch onder dit forum hier?

grtz
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Controlla zei:
Sorry, qua kleuren was ik fout. Het was wit achtig en klei. Nu is het meer in poedervorm en meer naar de beige kant toe getrokken.

Hier even een foto'tje.



Door dit hier te plaatsen, kunnen er toch geen gevolgen optreden? Alles blijft toch onder dit forum hier?

grtz
Klik om te vergroten...

Bruin, lijkt heroine .
Wit, je pa gebruikt ook crack !

Je pa gebruikt crack en vangt z`n cravings op met heroine.

Junk style :rock:
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#7
euh, ik lach er echter niet mee hoor. Schaam me zelfs :) Denk je echt da het heroine is?

Ik bedoel, eerst was het wit en kleiachtig, nu ineens bruin en minder kleiachtig maar meer poeder... Het smaakte ook zeer bitter!

Ik neem dit heel serieus :)

grtz
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#8
snuiven, gek?:grin:

in zo een zakje? hij zegt dat het iets is tegen zijn rug??? heb al eerder weed gevonden met hem, dus da kans dat het drugs is, is toch wel vrij groot hé?

Echt geen gedacht wat het zou kunnen zijn?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ehh?
Vraag het hem? Aangezien je toch al heb gezegd dat je het heb gevonden.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Controlla zei:
snuiven, gek?:grin:

in zo een zakje? hij zegt dat het iets is tegen zijn rug??? heb al eerder weed gevonden met hem, dus da kans dat het drugs is, is toch wel vrij groot hé?

Echt geen gedacht wat het zou kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Wat voor zakje? Een ziplock? Daar kan van alles in zitten. Niet alles in zo'n zakje is drugs. De kans dat het drugs is aangezien je ook wiet gevonden hebt is even groot als wanneer je dat niet gevonden had.

Zoals Vaste Klant al zegt, gewoon vragen. Is toch niet zo moeilijk.

Verder geen idee wat 't eigelijk kan zijn. tja.. Mss hero, maar dan houd 't ook als nel op...
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Confronteer er hem mee, zeg dat je ongerust bent! Het is je pa, hij zal dat wel begrijpen.
Het is niet voor niets familie...
Zou het wel nog niet direct tegen ma vertellen. Pas als je vader je een onconcreet antwoord geeft zou ik er eens mee naar je ma gaan.
Nuja, dit is wat ik zou doen!
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok, jullie stellen mij iets meer gerust. aangezien het nu bruin was en bitter had ik echt het gevoel dat het hero was. Nu weet ik het ook niet helemaal, maar ik vraag het wel even.

bedankt :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mehh dit lijkt me geen heroine. Vooral niet als het eerst een andere kleur had.

Zou gewoon ff doorvragen bij je pa, dat je bezorgd bent om hem, en graag wil weten wat het is, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laat het weten als jij het weet. Ben wel benieuwd.
C
ControllaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks!

Zal ik zeker doen.

Veel plezier nog met de 'trips en dergelijke' :wink:

grtz
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Controlla zei:
Thanks!

Zal ik zeker doen.

Veel plezier nog met de 'trips en dergelijke' :wink:

grtz
Klik om te vergroten...

Moet wel lukken. =)

Succes met het navragen aan je pa.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Confronteer hem ermee , of breng het naar een testcentrum. Het zal voor ons namelijk bij gissen blijven en daar heb je ook niks aan...

Succes!
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#18
testcentrum is inderdaad een erg mooie oplossing.
Groot pluspunt is dat je niet de dupe kan worden van leugens :)
minpunt is dat áls het iets is waar de vader aan verslaafd is er dikke ruzie kan ontstaan omdat je iets van hem 'steelt'
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
pawelonius zei:
minpunt is dat áls het iets is waar de vader aan verslaafd is er dikke ruzie kan ontstaan omdat je iets van hem 'steelt'
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet, aangezien hij het al 'gestolen' heeft van z'n vader om er een foto van te maken. Ik zeg: testcentrum.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vraag het aan je vader, zeg dat je ongerust bent en dat je liever niet wil dat hij naar de klote gaat. Als hij er verder niets over wil zeggen dan gaat het je dus ook niet aan.

Als hij een goede vader voor je is, hij geen rare dingen doet of niet regelmatig je moeder door de tent mept is er in mijn ogen niets om je zorgen over te maken toch?

Wat doet hij voor werk overigens?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."