Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek na roken van waterpijp of sigaret?

Ziek na roken van waterpijp of sigaret?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dejerryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb nu een waterpijp en heb nu een keer waterpijp tabak met nicotine geprobeerd . ik ben trouwens 15 jaar. Maar het lijkt wel of ik niet tegen nicotine kan want, ik werd er namelijk na iets 20 minuten goed ziek, misselijk en zweterig van ik heb dit ook wel is gehad toen ik een paar sigaretten rookte en ik heb het ook een keer na 1 sigaret gehad al zat ik toen we in de 1e klas.
Nu is mijn vraag hoe dit kan want, anderen hebben het nooit en je voelt je zo ziek....

gr. jerry
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe het kan weet ik niet, maar deze oude man (19 :tongueout:) heeft wel wijze raad voor je:
niet roken. het is niet leuk, duur, verslavend, slecht voor je. Ik bedoel, de rede dat mensen drugs gebruiken zit hem in het 'leuk' gedeelte. drugs opzich moet je niet gebruiken, maar dat lukt eigenlijk niemand. maar als je gaat roken is dat een drug erbij, en 't is niet eens leuk.

EDIT:
ik ben geen mod, maar desondanks dat nicotine erg verslavend is hoort dit niet bij 'verslaving' :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik een sigaret ga roken ga ik ook over mijn nek. Blijf er gewoon maar vanaf, het gaat je geen fijne momenten geven.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrij normaal lijkt me zo, als je nog niet nicotine verslaafd bent wordt je er goed ziek van.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook geregeld wiet in mijn bong, geen probleem. Maar als ik iets rook met tabak erin, kots ik de longen uit mijn lijf, en kan ik niet meer lopen van de duizeligheid. Nee, tabak kan mij gestolen worden!! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zet deze even in drugs algemeen, aangezien dit idd niet echt met verslaving te maken heeft...
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb hier zelf nog nooit last van gehad, maar je kunt er inderdaad gewoon beter vanaf blijven. Dat je geen waterpijp kunt roken is jammer, maar er zijn zoveel andere dingen :wink:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook een pakje per dag, maar toen ik mijn eerste sigaret rookte werd ik ook kotsmisselijk. Je lichaam waarschuwt je dat het troep is die niet goed voor je is. Mensen die eraan gewend zijn hebben dit niet, maar dat wil je niet..
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even off topic; wel leuk dat iedereen het heel slecht vind ineens... ja dat is het ook, maar dat was al langer bekend. Alleen het laatste jaar zijkt iedereen er nog eens over, hoezo de propaganda van de overheid werkt....
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Axxess zei:
Even off topic; wel leuk dat iedereen het heel slecht vind ineens... ja dat is het ook, maar dat was al langer bekend. Alleen het laatste jaar zijkt iedereen er nog eens over, hoezo de propaganda van de overheid werkt....
Klik om te vergroten...
Dat is al meerdere jaren aan de gang hoor :wink: Roken wordt minder 'stoer', mensen zijn zich beter bewust van de risico's. Andere drugs hebben ook wel risico's, maar ik hoop niet dat je die allemaal net zo frequent gebruikt als nicotine.

Sterker nog, tegenwoordig word je steeds vaker als een loser gezien als je rookt. Dus ja, de propeganda van de overheid werkt, maar niet alleen van de Nederlandse overheid, je ziet dit in heel veel westerse landen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nicotine is puur gif. Niet zo raar dat je er ziek van werd.

Gewoon je wietje puur roken.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, ik herken dat wel , dat ligt inderdaad aan de nicotine . Zijn zover ik weet 2 oplossingen,
1: niet meer roken , en wiet puur roken
2: zoveel roken dat je er tegen kan .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."