Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroge mond

Droge mond

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MagikProfessor zei:
[modbreak, schelden naar andere members is niet toegestaan!]
Klik om te vergroten...

met je 4 berichten zou ik maar een beetje indimmen als ik jou was!

Laat eerst maar eens zien wie je bent en wat je in huis hebt voor je dit soort uitspraken over dit forum durft te spuwen!

Niet van gediend, mijnsinziens!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor het melden, de persoon is inmiddels verbannen! :wink:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor alle reacties :).

@ roseta:

Gezondheid na de drugs vind ik nog het belangrijkste :wink: Ik neem al vanaf dat ik begonnen ben met mdma L-tryptofaan, een hele week lang na gebruik. Ook sport ik ongeveer 7 keer in de week, het enigste dat ontbreekt is goed slapen ^^.

Dus neem het allemaal niet op dat ik ongezond wil doen ofzo :openmouth:, het is gewoon vervelend als je 3 keer in een jaar naar de dokter moet en moet zeggen van, geef nog eens medicijnen tegen een keelontsteking xD

@ Tostini en Mac

Jah fruit en isotone drankjes is mss nog geen slecht gedacht ^^. Alleen is dit eerder een oplossing voor onder de zomer, aangezien ze deze dingen meestal niet op een event binnen hebben :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
teeuwen zei:
Dus neem het allemaal niet op dat ik ongezond wil doen ofzo :openmouth:, het is gewoon vervelend als je 3 keer in een jaar naar de dokter moet en moet zeggen van, geef nog eens medicijnen tegen een keelontsteking xD
Klik om te vergroten...

Wie gaat er dan ook door met pep als je er al 3 keer keelontsteking van hebt gekregen :confused:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
ja ik snap wat je begrijpt, maar dat is helemaal niet aan de orde hiero.

En het is zeker goed om goed voor je lichaam te zorgen, zeker na het vergiftigen ervan, maar dat neemt nog niet weg dat je nooit meer last zult hebben van alle minder prettige bijwerkingen van de drugs en hoe je het ook went of keert, je zult het voor een deel moeten accepteren dat er deze bijverschijnselen aan vastkleven.

Hoe goed je ook je best doet om het tegen te gaan!
Klik om te vergroten...

Maar als je de kans hebt om een van die bijwerkingen teniet te doen waarom zou je dat dan niet doen? Bijvoorbeeld magnesium nemen bij MDMA (ervan uitgaande dat het werkt), heeft voor zover ik weet totaal geen nadelige effecten behalve dat je minder de klaasklapperkaak uit gaat hangen! Waarom zou je dat dan niet nemen, als je het vervelend vindt om te knauwen?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
*zucht*

lieve mensen ik heb nergens gezegd dat je dat niet moet doen, sterker nog: het zal me een worst wezen of je het wel of niet doet. En wel doen is natúúrlijk beter dan niet!

Tuurlijk kun je de effecten tegen gaan en zeker kun je ervoor zorgen dat je er minder last van hebt. Ik zeg alleen dat je in de meeste gevallen altijd wel iets van een "kater" (dus wat dat ook moge zijn, keelontsteking, gaar, lusteloos, pijnlijke kaken etc.) eraan over houdt.

Daarbij weet ik uit ervaring dat de momenten wanneer iemand zoiets tot zich dient te dienen er vaak geen behoefte aan heeft en het dus niet gebeurd. Ik let ook zorgvuldig op mijn lichaam, maar als ik vol op de dope zit ben ik echt niet constant bezig met hoe ik me morgen voel en hoe ik dat nu (dus vol op de dope) tegen moet gaan.

Dus: zorg goed voor jezelf, maar dat is nog geen garantie dat er helemaal geen bijwerkingen meer zullen zijn.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
teeuwen zei:
Dus neem het allemaal niet op dat ik ongezond wil doen ofzo :openmouth:, het is gewoon vervelend als je 3 keer in een jaar naar de dokter moet en moet zeggen van, geef nog eens medicijnen tegen een keelontsteking xD
Klik om te vergroten...

Wie gaat er dan ook door met pep als je er al 3 keer keelontsteking van hebt gekregen :confused:
Klik om te vergroten...

Beetje slechte dag of zo Klaas? Die jongen vraagt toch gewoon om advies? Wat jij noemt kan iedereen zelf wel bedenken lijkt me?
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mike zei:
Oom Klaas zei:
teeuwen zei:
Dus neem het allemaal niet op dat ik ongezond wil doen ofzo :openmouth:, het is gewoon vervelend als je 3 keer in een jaar naar de dokter moet en moet zeggen van, geef nog eens medicijnen tegen een keelontsteking xD
Klik om te vergroten...

Wie gaat er dan ook door met pep als je er al 3 keer keelontsteking van hebt gekregen :confused:
Klik om te vergroten...

Beetje slechte dag of zo Klaas? Die jongen vraagt toch gewoon om advies? Wat jij noemt kan iedereen zelf wel bedenken lijkt me?
Klik om te vergroten...

Dank je :), ja dat is alles wat ik vraag, en ja :tongueout: ik denk dat de meeste wel begrijpen waarom niet stoppen ^^. Daarom ook dat ik het hier vraag. Achja :wink: kheb nu toch wel wat nuttige info gekregen, eens zien of we er iets aan kunnen doen
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#9
maoam is wel wel heilig voor de droge mond ( vooral als je knetter bent)
je moet bijna kwijlen zowel speeksel krijg je in je bek.(plus het is echt pure boter!)
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
MagikProfessor zei:
[modbreak, schelden naar andere members is niet toegestaan!]
Klik om te vergroten...

met je 4 berichten zou ik maar een beetje indimmen als ik jou was!

Laat eerst maar eens zien wie je bent en wat je in huis hebt voor je dit soort uitspraken over dit forum durft te spuwen!

Niet van gediend, mijnsinziens!
Klik om te vergroten...

Baddas junkie je ego heeft een te grote bek.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik?
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#12
droge mond krijg je ook van heeeeel veel soorten medicijnen.
bijna in elke gebruikersaanwijzing komt het wel voor als bijwerking.

gewoon lekker stokkie zoethout erbij :tearsofjoy:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wcpapier!! hahaha... wat een naam... :grin:
Okay, dat ter zijde. Het loopt inmiddels uit op een fantastisch vermakelijk topic!

Maar wat Mac eerder zei klopt voor mij wel: probeer iets zouts te eten en je zult meer vocht vasthouden. Meer vocht vasthouden zal weer resulteren in een mindere, of geen droge mond. Sportdrankjes hebben ook zouten en zullen dus ook effect hebben. Geen of weinig alcohol drinken.

Wat je natuurlijk ook kan doen; Is gewoon eerlijk zijn tegen de doktor. Huisartsen enzo hebben een geheimshoudingplicht. Je kan je verhaaltje dus gewoon bij hun kwijt. Vertel hem/haar gewoon de oorzaak als je de volgende keer aanklopt met een keelontsteking. En vraag hoe je dit kan vermijden als je weer een keer aan de chemicaliën gaat. :wave:
O
OriginLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe spaceman ^^, dat gaat ook altijd :grin:. Maar! Ik heb al eens gehad dat een dokter geheimhouding heeft verbroken bij een vriend van me :/...

De dokter heeft het toen gewoon tegen de ouders gezegd omdat: "Het leven van de patiënt in gevaar was, en als hij niets gezegd zou hebben hij misschien medeplichtig aan moord zou geweest zijn." Onzin natuurlijk, maarja zo te zien kunnen ze het toch makkelijk breken.

Dat van dat zout zal ik dan maar eens proberen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."