Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar te vinden..

Waar te vinden..

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meesterlijk :beer:
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

Alvast bedankt, en keep on smokin'

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het even voor je opgezocht:

http://tinyurl.com/ydhr95p

Nu is het jouw beurt, klik op de link, leer, zoek en vindt :wink:
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ai, mooi. Hoe doe je dat? Zo'n soort filmpje waarbij die precies zoekt naar waar ik om vroeg?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://lmgtfy.com/
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
^^Exactemundo
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
stoner88 zei:
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord
Klik om te vergroten...

Goede keuze.
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
stoner88 zei:
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord
Klik om te vergroten...

Goede keuze.
Klik om te vergroten...

Haha, zeker. Jij woont ook in Feyenoord dus
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

Alvast bedankt, en keep on smokin'

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!
Klik om te vergroten...
in DIT topic, niet deze topic...
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

Alvast bedankt, en keep on smokin'

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!
Klik om te vergroten...
in DIT topic, niet deze topic...
Klik om te vergroten...

"..deze topic.." klinkt toch een stuk logischer, is het echt dit topic? Wat een mierenneuker ben je trouwens
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
stoner88 zei:
Immo zei:
stoner88 zei:
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord
Klik om te vergroten...

Goede keuze.
Klik om te vergroten...

Haha, zeker. Jij woont ook in Feyenoord dus
Klik om te vergroten...
Beetje jammer
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
stoner88 zei:
Immo zei:
stoner88 zei:
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord
Klik om te vergroten...

Goede keuze.
Klik om te vergroten...

Haha, zeker. Jij woont ook in Feyenoord dus
Klik om te vergroten...

Dat dan net weer niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
stoner88 zei:
cropp zei:
stoner88 zei:
Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, vlakbij Feyenoord, en ik vroeg me af of iemand weet waar ik daar terecht kan bij een shop? Straatnamen & huisnummers graag!

Alvast bedankt, en keep on smokin'

EDIT: Je mag me ook PMen, maar liever in deze topic. Alle info netjes op een rijtje!
Klik om te vergroten...
in DIT topic, niet deze topic...
Klik om te vergroten...

"..deze topic.." klinkt toch een stuk logischer, is het echt dit topic? Wat een mierenneuker ben je trouwens
Klik om te vergroten...
valt wel mee, ik vind het gewoon leuk om de kutzak uit te hangen in zulke dingen, en om nog een keer te mieren te neuken, jij bent ook wel heel erg snel met je oordeel...
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
valt wel mee, ik vind het gewoon leuk om de kutzak uit te hangen in zulke dingen, en om nog een keer te mieren te neuken, jij bent ook wel heel erg snel met je oordeel...
Klik om te vergroten...

Dat spijt me dan. Ik kan gewoon niet tegen die zogenaamde nederlandicussen. Of is het Nederlandici? Of Neerlandici?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of gewoon grammar nazi's, maar grammar nazi's zijn goed.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://tinyurl.com/ybo4ot4
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aalpoepert zei:
http://tinyurl.com/ybo4ot4
Klik om te vergroten...

Je hebt me wel even laten lachen :)

http://forum.fok.nl/topic/1047767 Misschien iets voor jou?

Nu weer terug naar de topic.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
HET topic.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#19
stoner88 zei:
Nu weer terug naar de topic.
Klik om te vergroten...

Vigilante zei:
HET topic.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonerfail.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."