Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt doordeweeks ??

Wat gebruikt doordeweeks ??

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige week maandag en dinsdag MDMA. :beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb veel ergere dingen gedaan op de middelbare school vroeger dus je hoeft je nergens voor te schamen, dat doe ik wel voor je.

Topic gaat alleen wel over het heden dus.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik alleen in het weekend.
De enigste doordeweekse drug is nicotine.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij eigenlijk een veel interessantere vraag.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn 'weekend' (lees: vrije dagen) vallen vaak door de week.

Ergo: Ja, regelmatig.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Klik om te vergroten...
Dit topic is inderdaad alleen voor crack en heroïne.

De rest is niet voor echte mannen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben er de hele week bij ouwe, dat weet je toch ...

soort zoekt soort, you can run ...

but you can't hide.

Dus deze week weer fanatiek aan de dope, dextro (67%), valium La roche, bromo Sandoz en heel veel visoliepillen omega 3 eitjes, vitamines en wat rijkelijk gesmeerde oliejoint zonder die ranzige tabak.

Dat was het wel opscheppen houden we niet van, maar in het wekend houden we dit tempo gewoon aan. Dus ik ben er full time bij, altijd nonstop 24/7/12/365 dagen per jaar.

:hearteyes:

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ouwe toon is wat solidairiteit ?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste keer LSD was op een woensdag avond.dag erna school ,
flink afwezig in de les zitten en sterven bij sport
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op het moment wat GHB :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet en hash :)

heb wel zin in ket.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eindelijk dan het antwoord dat TS niet wilt horen ; pep.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gister een biertje op! :grin:

D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al is het natuurlijk wel zo dat het dan meestal de mensen zelf zijn die worden gebruikt waardoor ze er geen tijd voor hebben.

Maar dat maakt het dus ook interessant om te kijken wat voor reacties hierop zouden kunnen komen.

Weekend of doordeweeks zegt mij persoonlijk niet zo heel veel en het liefst nog allebei ook.

Als je mij zou vragen of ik in het weekend wat heb gebruikt is mijn antwoord dus: doordeweeks ook wel ja.

En jij?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afgelopen week: Alcohol en THC.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het over het echte spul maar het is een begin.

Dit is ook zeker niet bedoeld voor die mensen die ik weleens zie die denken dat 'nicotine' alleen al boeiend genoeg zou zijn om überhaupt te posten, tenzij het een synoniem is voor 'longen'.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het echte spul, komende week weer. :P
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vroeger pilletjes op school, ronduit dom maarja weet nu beter
rook niet drink niet blow aleen heleweek
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
kheb deze morgen/middag nog paar pilsjes gehad
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doordeweeks gebruik ik eigenlijk nooit, dus mij zal je in ieder geval niet veel in dit topic zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."