Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet voorval van afgelopen nacht:

Het voorval van afgelopen nacht:

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien was de bladzijde al afgescheurd en is hij er simpelweg uitgevallen.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben precies niet helemaal mee met het verhaal????
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er nog eens over nagedacht, ik heb geen flauw idee wat er met jou gebeurd is.

Koop het boek gewoon opnieuw en geef dat terug aan je collega. :wink:
K
Kaaa-tjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien een vreemd verhaaltje, maar wie weet... is het ook iemand anders 'overkomen'.

Het voorval van afgelopen nacht:

Ik was om een uur of 00:30 stoned (van cannabis) in de huiskamer op de bank een thriller aan het lezen. Deze heb ik na ongeveer een half uur en 9 bladzijdes verder, van moeheid aan de kant gelegd. Daarna keek ik even wat tv en stond later op om naar bed te gaan. Het boek ging mee voor het geval ik weer vroeg wakker zou zijn.

Vanochtend keek ik uit het niets naar de bank, wat voor een blaadje daarop lag, zie ik dat het een afgescheurde pagina van het boek is! En deze heb ik van een collega'tje geleend :(
Omdat ik altijd voorzichtig ben met spullen van anderen, ben ik 1: geschokt en ben ik superboos op mezelf!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
En je had alleen maar wiet gerookt ?
K
Kaaa-tjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
En je had alleen maar wiet gerookt ?
Klik om te vergroten...

Alleen wiet gerookt. :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
En je kunt je echt niks meer herinneren ?
K
Kaaa-tjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
En je kunt je echt niks meer herinneren ?
Klik om te vergroten...

Nee, ik kan mij verder niets herinneren, vandaar ook mijn verbazing waaruit ik dit onderwerp heb gestart.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kaboutertjes.

Logisch.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
blu zei:
Kaboutertjes.

Logisch.
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripper zei:
Misschien was de bladzijde al afgescheurd en is hij er simpelweg uitgevallen.
Klik om te vergroten...

Ljkt mij het meest logische ja. Of jij hebt ze er toch uitgetrokken.
Denk niet dat een spook in je kamer is geweest vannacht :P
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
slaapwandelen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of geef je, al dan niet verzonnen, hond de schuld
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet je wel een hond hebben.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Al dan niet verzonnen.

Niet iedere collega komt bij je thuis.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, dat klopt inderdaad.

Dan kun je inderdaad gemakkelijk de hond de schuld geven. Maar dan moet je voortaan wel oppassen als het op het werk gaat over huisdieren. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."