#1
Niemand zal iets anders zeggen dan datje te jong bent en ervanaf moet blijven. Maar ik vind datje wel ontzettend slim en heel stabiel overkomt. Vandaar denk ik datje't wel een kansje kan geven, ookal ben je nog jong. probeer mee te gebruiken met iemand, maar zonder te kopen zou ik zeggen. Verslaving die na gewoon proberen opkomt is enkel mentaal bij de drugs die je opnoemde, en kan je wel (of iemand) uit je hoofd lullen. Als je het probeert, post sowieso tripreports en geef zoveel mogelijk uitleg over gevoel of drang! Het was een eerlijke vraag, dus zal je ook steeds een eerlijk antwoord krijgen =) Je grens leggen bij ''ik koop het nooit zelf'' is een vrij goede houvast, bij mij dan toch. ![:)]()
Succes! En veel plezier!
En gebruik de dope goed, leer er dingen uit!![:)]()
Succes! En veel plezier!
En gebruik de dope goed, leer er dingen uit!